Er tilbake

Tusen takk for fine ord! Ja, Isabella er absolutt en god trøst!!!! [:)][:)] Hadde nok ikke taklet dette noe bra om det ikke var for ho!!!!!

ORIGINAL: Nesing

Hvordan går det med deg nå, snuppa? Håper det ikke er veldig lenge til dere setter igang igjen, men i mellomtiden må du ta godt vare på deg selv! 

Joda går bedre.Takk som spør, vennen[:)] Men kommer noen tårer nå og da for det.. Prøver å finne på mest mulig så jeg slipper tenke så på det.. Vi vil sette i gang så fort vi får sjansen. De snakket om at jeg kunne ringe inn neste mens. Men da må jeg ta primolutt.. for jeg får jo aldri mens..

Anne L: Tusen takk for det[:)] Veldig glad i det navnet sjøl! Ho heter Isabella Caspara egentlig, men blir jo bare Isabella som blir brukt. Caspara er etter mormora mi[:)]

ORIGINAL: ElinR

uff dette var forferdelig trist lesning!!! har ikke ord!!! masse trøsteklemmer

sign[&o]

off...dette var trist å lese...jeg som var sååå glad for at vi havnet i samme terminforum...er godt å ha andre med prøverørs barn i samme forum....men du...jeg synes du tar dette veldig bra...det gjorde ikke jeg da jeg mistet før jeg fikk småen...men det var en lang prosess da jeg mistet da[:(]
håper du kan få mens raskt etter primolut og kan ringe inn og bynne på igjen[:)]

Dette var utrolig trist å lese Ida. [:(][:(][:(] Tenker på deg og sender deg masse trøsteklemmer.

Back
Topp