Er tilbake

Ida82

Forumet er livet
Har desverre mistet i dag.. blødd og hatt smerter...[:(]

Men men, sånn er det bare. Vi har hvertfall dattera vår, og ja i dag har ho virkelig vært en trøst!! Men vi gir oss ikke!!!

[:(][:(] Jeg er tom for ord [:(][:(]
Uff....jeg kan ikke forestille meg det engang....[:(][:(]

Mange klemmer til deg!!!!

ORIGINAL: Kattepus84

[:(]

ORIGINAL: ElinR

uff dette var forferdelig trist lesning!!! har ikke ord!!! masse trøsteklemmer

[:(][:(][:(]

ORIGINAL: ElinR

uff dette var forferdelig trist lesning!!! har ikke ord!!! masse trøsteklemmer

[:(][:(]

ORIGINAL: Chumalunga

Å nei, det er ikke sant?!! Nå ble jeg skikkelig lei meg! [:(][:(][:(] Stor trøsteklem sendes din vei, det er forferdelig vondt at man skal trenge å oppleve dette!

Ja, og det er desverre altfor mange som mister. Og nå vet jeg desverre åssen den følelsen er! Men livet går videre! Og så får jeg heller finne trøst i at denne spiren "ofret" seg for en fremtidig søster eller bror.

Solstranda: Jeg hadde rukket å testet positiv på mandag, så var ikke veldig langt på vei. 5 uker til mandag....

ORIGINAL: Anne L

Så trist[&o] håper det går bedre ved neste forsøk!

[:(][:(]

nei FY FADER ALTSÅ !!!! Var så dønn sikker på at dette skulle gå bra vennen, så utrolig trist [:(] Men lille gullemor skal nok bli storesøster skal du se !!! Masse masse trøsteklemmer herfra !!!

Takk for støtten alle jenter!!!!

FruStina: Ja ho skal nok bli storesøster en gang. Må innrømme at vi datt ned fra den rosa skyen med et brak.. Men nå føler jeg at det har kommet litt på avstand, og klarer faktisk allerede å se litt framover!!
Nesing: Takk for alle fine ord du sender meg. Satt veldig pris på meld skal du vite!!! Neste forsøk skal gå bra!!!

[:(][:(][:(]Det var trist å høre[:(][:(]
Sender deg mange trøste klemmer

[:(]

Nei, så trist. Hvor langt på vei var du?

Det var kjempetrist å høre! Er dessverre altfor mange av oss som går gjennom prøverør som må oppleve det. [:(]

Håper spiren sitter neste gang! [:)]

æsj så trist[:(] var jo ikke sånn det skulle ende..
satser på bedre lykke neste gang da, er ikke annet å gjøre enn å håpe..[:D]

lykke til vidre[:)]

uff, trøste klemmer til deg. Kose deg og trøst deg med dattera di. Det er godt at du har fått til ei!!

SIGN

trist å høre kos dere masse med prinsessa dere har fra før og massse lykke til med neste forsøk. klem.

Back
Topp