Er syk jeg *oppdatert*

ORIGINAL: tigergirl

ORIGINAL: *Sperminator*

ja....skal til legen altså. Målte tempen nå og den lå på 39.7[&o] mamma [:(]

om ikke feberen går ned ved hjelp av paracet, ville jeg ha kontaktet legevakten, dette er skikkelig høy feber, jeg fikk hjernehinnebetennelse for noen år tilbake, min feber ente på 41.05, fikk sprøyte i magen. og medisin mot hjernehinnebetennelsen, men hadde jeg ventet noen dager til hadde det vært livstruende, så høy feber skal man ikke spøke med.

to ting, er du stiv i nakken, klarer du å legge haken ned på brystet, om ikke så kom deg til legen med en gang, dette er da alvorlige ting...

masse masse lykke til

Er stiv i nakken ja, men klarer å bøye ned haken ned på brystet, er veldig opptatt av akkurat det. Den går ned når jeg tar paracet, men med engang virkningen er ute er det på an igjen [&o] Men er skikkelig stiv i nakken ja! Uff [:'(]

Hva om det er hjernehinnebetennelse, da er det vel ikke sjans for fosteret [:(] eller embryoet. Men hadde du vondt i halsen når du fikk det, klarer såvidt å svelge, så tror feberen kommer av halsen[8|]

om ikke feberen går ned ved hjelp av paracet, ville jeg ha kontaktet legevakten, dette er skikkelig høy feber, jeg fikk hjernehinnebetennelse for noen år tilbake, min feber ente på 41.05, fikk sprøyte i magen. og medisin mot hjernehinnebetennelsen, men hadde jeg ventet noen dager til hadde det vært livstruende, så høy feber skal man ikke spøke med.

to ting, er du stiv i nakken, klarer du å legge haken ned på brystet, om ikke så kom deg til legen med en gang, dette er da alvorlige ting...

masse masse lykke til

Er stiv i nakken ja, men klarer å bøye ned haken ned på brystet, er veldig opptatt av akkurat det. Den går ned når jeg tar paracet, men med engang virkningen er ute er det på an igjen [&o] Men er skikkelig stiv i nakken ja! Uff [:'(]

Hva om det er hjernehinnebetennelse, da er det vel ikke sjans for fosteret [:(] eller embryoet. Men hadde du vondt i halsen når du fikk det, klarer såvidt å svelge, så tror feberen kommer av halsen[8|]

nei jeg hadde ikke vondt i halsen, bare høy feber. Men høres ut som om du kan tingene dine, er glad for det. Bra at feberen går ned med tabeletter, kan høres ut som en halsbettenelse du har siden du har vondt i halsen.

masse masse lykke til

nei jeg hadde ikke vondt i halsen, bare høy feber. Men høres ut som om du kan tingene dine, er glad for det. Bra at feberen går ned med tabeletter, kan høres ut som en halsbettenelse du har siden du har vondt i halsen.

Jeg håper nå virkelig det, off tenk at du har hatt den utrolig skremmende diagnosen der. Unner ingen det, så utrolig ekkelt.

Så bra at du kom deg til legen raskt! Er virkelig skremmende! Mitt værste mareritt [&o]

Takk for pm [:)]

Masse god bedring da[:)][:)]

personlig tror jeg ikke det er hjernehinnebetennelse... jeg heller mer mot en lungesykdom, dette pga opphost av blod... men igjen ingan av disse sykdommene skal en ta lett på..

Så godt å se at du er i bedre form snuppa [:)] Håper du forblir i god form nå!! [:)]
Uff, stakkar somhar fått omgangen, masse god bedring til gullet ditt [&o]

Klem til deg [:)]

Uff høres ikke bra ut... Har du vært oss legen i natt???

Første som slo meg var lungebetennelse pga blod, men kaster du opp? kan det være rift i spiserøret...

Men aller mest høres det ut som om du har fått influensa med litt tillegg...

Er selv dårlig men ikke dårlig...

Håper du får kommet inn til legen i dag, hvis du ikke var det i natt...

Masse god bedring...

Tusen takk høstvintermamma og *maca*, skal til legevakten i dag ja, feberen blusset seg opp igjen. Håper de kan ta en crp på meg [&o]

Tusen takk høstvintermamma og *maca*, skal til legevakten i dag ja, feberen blusset seg opp igjen. Håper de kan ta en crp på meg [&o]

crp er et lite stikk i fingen... det er ikke den verste prøven...
du får svar på den ganske så fort etter på...

ORIGINAL: turteldue

crp er et lite stikk i fingen... det er ikke den verste prøven...
du får svar på den ganske så fort etter på...

Jepp, I know [:)] Tåler det jeg, bare håper det er et virus jeg, og ikke noe bakteriell [:)]

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Uff, masse god bedring vennen!! Så kjipt at du ble så syk. Håper du har kommet deg til legen og at du kommer deg fort! Klem til deg [:)]

Masse god bedring til deg også ønsker en engel!! Håper formen kommer seg fort. Klem

Lykke til hos legen! Håper du blir bedre snart! :)

(Jeg må forresten si at jeg synes det er verre med finger-stikkinga enn skikkelig blodprøve, heheheh. Skvetter sånn av det lille fæle stikket, også gjør det jo sånn vondt/ømt lenge. Pyse? Hehe)

ORIGINAL: Tomlinge

Lykke til hos legen! Håper du blir bedre snart! :)

(Jeg må forresten si at jeg synes det er verre med finger-stikkinga enn skikkelig blodprøve, heheheh. Skvetter sånn av det lille fæle stikket, også gjør det jo sånn vondt/ømt lenge. Pyse? Hehe)

om de bruker samme nåler som vi på jobben gjør, så går det ann å stille inn dypden på hvorlangt nålen går...

den som går dypest gjør vondt, og den som ikke går så veldiglangt er gankse grei...

Back
Topp