er stuck i....

shiwa

Glad i forumet
LONDON!!!!!! ikke værste stedet å være stuck... men kjedelig å ikke vite hva som skjer å når vi kan komme hjem...

ellers så har det blitt en del shopping både til meg og den lille [:D][:D] håper alt er bra hjemme i Norge..

klem

ikke den verste plassen å være stuck det, nei [:D]

Ikke det værste stedet da[:D]

Men spørs om du kommer hjem med det første - her er det vel stengt mest sannsynlig fram til søndag....[&:][:'(]

Skjønner hva du mener.. Vi var stuck i Bangkok under demonstrasjonene november 08.. [8D]

Har du fått kjøpt masse fint til den lille?? Du må huske å legge ut bilde når du kommer deg hjem! [:D]

Jeg kjenner jeg er sjalu ja[:D] Hehe- men selvsagt, er jo ikke noe særlig når en har forberedt seg på og dra hjem og så videre- men vi jenter er vel stort sett flinke til og "overleve" slike plasser- hehe vertfall de jeg kjenner[;)]

skal legge ut bilder jeg vettu[:D] er ikke ille her nei.. får kose oss litt ekstra her da.. håper på mer info snart...[:D]

fin kveld ønskes fra London [:D]

Jaja..verre om du satt her hjemme og ikke fikk dra til London! Dere får nok helt sikkert til å kose dere litt ekstra [:D] Greit at ingen kan si at dere MÅ komme hjem. Haha. Nyt det ![:D]

Oi.. ikke det værste stedet nei, men håper du snart får komme hjem alikevel... lykke  til [:)]

ORIGINAL: Crazy24

Oi.. ikke det værste stedet nei, men håper du snart får komme hjem alikevel... lykke  til [:)]

Nei, er du stuck der!? Jeg er stuck i Stavanger, skulle til London i går [:(] Skulle i bryllup til broren til sambo, men det blir det sannsynligvis ikke noe av. Så sinnsykt kjipt! [&:]

Back
Topp