Er stressa

Lille Snodig

Glad i forumet
merker jeg allerede begynner å bli superstressa over at jeg ikke har noe jobb når permisjonen går ut.
Har faen ikke hatt jobb etter endt permisjon hverken på Jardar, Yrja eller nå Heljar.
Klikker snart i vinkel. Klarer ikke å slappe av og kose meg med Høvdingen.

BLÆÆÆÆÆÆ

Jeg vil så gjerne ha en jobb!!

Send/gi CV og åpen søknad til alt du er interessert i, selv om de ikke har lyst ut stillinger. Si når du er tilbake i jobb/ tilgjengelig for oppdrag så er det mulig du får napp der du minst venter det;)

Fordelen er at man har litt tid på seg når man er i permisjon.

Føler med deg i stressfølelsen, den hadde jeg nok også hatt. Vurderer selv å få noe lokalt og tør ikke si opp før jeg har noe konkret. Samtidig så trives jeg veldig godt, så det er kun pendlingen jeg vil bli kvitt...

Håper du får deg jobb snart[:)]

Finnes det jobber rundt der du bor da? Send en åpen søknad ja, gjør det med en gang så kommer du i sving. Du skal jo være hjemme en stund til heldigvis [;)]

Føler med deg for er i samme situasjon..er jo ikke bare bare å få jobb i bhg midt på vinter/våren..blæ!

Men jeg tenker å sende åpne søknader rundt om, selv om jeg er usikker på hva jeg egentlig vil bli når jeg blir stor[8|]

Det er vel bare å sende ut søknader og holde øynene åpne for ledige stillinger som kan være interessante?[:)] Jobbjakt kan vel være spennende [;)] Jeg mener å huske at du er frisør, stemmer det??[8D]

ORIGINAL: lykkelita*

Det er vel bare å sende ut søknader og holde øynene åpne for ledige stillinger som kan være interessante?[:)] Jobbjakt kan vel være spennende [;)] Jeg mener å huske at du er frisør, stemmer det??[8D]

Ja er frisør, men for det første er jeg lei av å jobbe for knapper og glansbilder og for det andre har jeg veldig dårlig selvtillit over den jobben jeg gjør[&o][&o][&o][&o] Føler meg ikke dyktig nok og føler jeg at jeg sitter litt fast i "gammel mote"
Derfor tørr jeg ikke satse for meg selv heller og med tanke på at jeg har såpass små barn syntes jeg det er litt feil tidspunkt.

ÆSj kjenner jeg er veldig dårlig selvtillit om dagen. Liker ikke[:(]

Skjønner den. Men jobba ikke du som frisør igjen etter Yrja? Synes å huske det jeg...
Uansett, skjønner frustrasjonen, ønsker deg lykke til. Men håper du klarer å nyte tiden med Heljar og heller prøve å tenke på jobb når du har fått barnehageplass til ham,jøss jente, du har jo nettopp fått ham![:)]

edit: ja, som Bdancer sier, hva med skole? Er jo så masse spennende å studere, og du er jo ennå ung.
Til og med jeg som er 35 surfer ofte over studiene på UiS og sikler[8D]

Ellers, ikke vet jeg om du har studiekompetanse men Sonans Privat Gymnas fikk jeg dekket av NAV (dengang Aetat) i 2001 og fikk studiekompetansen i boks. Og der er de så himla proffe!! Og du kan velge om du vil ta fagene på ett halvt år eller et helt, dele dem opp akkurat som det passer deg!
Helt glimrende. Uansett, ønsker deg masse masse lykke til og er helt sikker du "havner" i rett jobb![:)][:)][:)]

Back
Topp