Er spent på........

j02j06g09g13

Elsker forumet
å se hvor mange som ender her til slutt.
Blir det deg? blir det meg? hvor mange får kortvarige besøk( forhåpentligvis ingen)  og hvor mange nye bekjentskaper det blir gjort det neste året?!

Om ca 14 dager så vil jeg få svar på om jeg er en av de heldige juni mammaene.
Når får du svaret ditt?

Har ikm 20. September, og det er sååå lenge til! ;)

jeg har ikm 1okt, og det er skiiiiitlenge å vente på! (om mensen oppfører seg som den skal, og kommer i mårra. har satt på kaffen, og ordna med ei kake, så det bare for henne å ta en tur....) 

om spira sitter på 1pp som forrige gjorde, så havner jeg nok her... :) 
meeeeen, liten tro på at det går så lett denne gangen også.

Dette er pp3.. og forventer mens rundt 30 september:) Håper på å ikke få besøk av tanta på en stund;)

Jeg har IKM 20 sep. Termin blir 1 juni så om jeg blir gravid, er jeg av de første som kommer inn her:)

Håperpåentil skrev:
Jeg har IKM 20 sep. Termin blir 1 juni så om jeg blir gravid, er jeg av de første som kommer inn her:)

:) Jeg også. Eller jeg har ikm 16 og termin 1. men jeg har kortere syklus så er derfor. :D Hadde vært gøy å havne her sammen. :)

j02j06g09 skrev:

Håperpåentil skrev:

:) Jeg også. Eller jeg har ikm 16 og termin 1. men jeg har kortere syklus så er derfor. :D Hadde vært gøy å havne her sammen. :)

Krysser fingrene for oss begge

Har IKM 28. og eventuelt termin 10.juni. Jeg er såå spent og denne tiden går så altfor sakte! Blææh!
Håper dere får kommet inn hit jenter,og at jeg kan følge etter:)

Heisann :) Da har jeg el og ikm er 20. sept. Dersom det blir klaff denne gangen og lille spiren holder seg fast blir det termin ca 1. juni (30. mai - 2. juni), vil jeg tro :) *krysser fingrene for oss alle!* Du laget så flott oversikt over ikm for mai! Kanskje du lager en for oss i juni også? :) Klem fra mor til tre, som håper og venter spent på nummer fire <3>

mater qui amat filii skrev:
Heisann :) Da har jeg el og ikm er 19. sept. Dersom det blir klaff denne gangen og lille spiren holder seg fast blir det termin ca 1. juni (31. mai - 2. juni), vil jeg tro :) *krysser fingrene for oss alle!* Du laget så flott oversikt over ikm for mai! Kanskje du lager en for oss i juni også? :) Klem fra mor til tre, som håper og venter spent på nummer fire <3>

Ja jeg kan jo gjøre det, er jo litt koselig å se hvem det klaffer for og sånn. :)
Jeg prøver også på nr 4. :)

j02j06g09 skrev:

Heisann :) Da har jeg el og ikm er 19. sept. Dersom det blir klaff denne gangen og lille spiren holder seg fast blir det termin ca 1. juni (31. mai - 2. juni), vil jeg tro :) *krysser fingrene for oss alle!* Du laget så flott oversikt over ikm for mai! Kanskje du lager en for oss i juni også? :) Klem fra mor til tre, som håper og venter spent på nummer fire <3>

Ja jeg kan jo gjøre det, er jo litt koselig å se hvem det klaffer for og sånn. :)

Så gøy! :) Kjekt med en oversikt over når vi har ikm etter hvert som vi blir mange her inne. Artig å følge med på hverandre som er i samme båt. Kanskje vi får med i samme oversikt hvor vi er fra (feks fylke), alder og hvilket barn i rekken vi håper på? :)

j02j06g09 skrev:

Så gøy! :) Kjekt med en oversikt over når vi har ikm etter hvert som vi blir mange her inne. Artig å følge med på hverandre som er i samme båt. Kanskje vi får med i samme oversikt hvor vi er fra (feks fylke), alder og hvilket barn i rekken vi håper på? :)

Ja det var jo god ide. Så denne nå etter eg laga tråden, men folk kan jo bare putte det inn om de vil. :)

Ja, da blir det mer oversiktlig etter hvert som vi blir mange her inne og mange tråder. Hiver meg utpå som førstemann: Ikm er som sagt 20. september (snart, men føles så leenge til! *spent!*), Trøndelag, alder 36 og vi håper på nummer fire <3 ? >

j02j06g09 skrev:

j02j06g09 skrev:

Ja det var jo god ide. Så denne nå etter eg laga tråden, men folk kan jo bare putte det inn om de vil. :)

Jeg har ikm 28 september og termin 11 juni :)

Jeg har ikm 29 september, og håper veeeldig på å bli en av junimødrene :) :) Min mulige termindato er ( ifølge kalkulatoren) 10 juni, 2013
Hadde eggløsning i helga, og ventetiden til å ta en test, er laaang....

NÅR tar dere den første testen???

Back
Topp