Er sodastreamer verdt pengene?

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Eller smaker det bedre med vanlig brus?

Husker vi hadde en type brusmaskin da jeg var liten, men husker ikke om det smakte godt eller ikke :-P

Og hvor mye sukker inneholder det man smaksetter vannet med?

Jeg bruker den masse, men kjøper ikke den tilsetningen. Bare blander i vanlig saft, eller drikker den uten noe ;) Vi drikker nesten aldri brus lenger.

Vanlig brus smaker bedre. Du får light versjoner av flere smaker. Men vi har ikke prøvd så mange smaker. De vi har prøvd passer best som is. Jeg syntes det var kjedelig og smakte vondt nå i forhold til da jeg var liten. Men da brukte vi saft.

Synes vanlig brus smaker bedre, tilsettningen smaker falskt (har bare prøvd bringebær og cola). Men digg å kunne lage farrisvann når man vil, og godt å blande med saft :):)

Det er absolutt ikke det samme nei. Men hvis en er glad i farris så er det jo en bra invistering:)

For en som er pepsi max elsker som meg, så smakte det møkk:P Haha.
Men enig med de over. Vann med kullsyre, super.

Vi bruker den ekstremt mye, aldri smakt de tilsetningene bruker den kun til å lage farris. Elsker den!

Synes ikke brussmakene er så gode. Men de har mye annet godt!!

Bruker den naturell. Drikker nok 3-4 flasker om dagen, så vi sparer mye penger på å ha sodastream istedenfor å kjøpe farris :)

Nei, her står den bare å støver ned.. kjøpte den i fjor og vi har brukt den kanskje 3 ganger.. angrer oss fryktelig

Jeg liker det ikke, men jeg er ikke glad i faris. Har en venninne som elsker det og hun bruker den maskinene veldig mye. Så jeg tror du må like faris type brus hvis det skal være verdt det

Jeg synes tilsetningene smaker vondt, men jeg skal prøve med saft:-)

Vi fikk en i julegave i år å vi elsker den! Greit nok at det ikke smaker cola eller solo, men vi synes de ulike sakene er gode likevel:D

Åja, den er så verdt det ;-) jeg drikker også vann med kullsyre uten smak, men det er mange smaker og velge i også :-) Men hvis du liker cola, så blir du skuffa over den de har for salg, men mye annet godt, jeg bruker også vanlig saft <3

Den er også veldig enkel å bruke, har den med på tur og har planer om å ha. Den med på føden :-)

Back
Topp