Er sliten

siljed

Elsker forumet
Mer ker jeg er sliten no... Sambo reiste på havet på mandag, og det merkes å være alene md 3 stk[&:] (all ære til dere som er dt) Olav vil ha mat 1-2 ganger på natten + Mathias er blitt veldig tett disse dagene så han har vært mye våken på natten + jeg har måtte vært på barneklinikken å løse opp.... Så føler Phillip får lite oppmerksmhet oppi dette[&o] jaja... bare litt syting fra meg ikveld....

ORIGINAL: Annepålandet

HUff så trist , skjønner godt at du er lei!! Har ikke noen besteforeldre som kan stille opp litt ?
Klem til deg

Uff,sender over en god klem til deg [:)]

HUff så trist , skjønner godt at du er lei!! Har ikke noen besteforeldre som kan stille opp litt ?
Klem til deg

Besteforelderene er på ferie... På begge sidene.. Ellers hadde de nok hjulpet meg[;)] 

ORIGINAL: siljed

Klem til deg

Besteforelderene er på ferie... På begge sidene.. Ellers hadde de nok hjulpet meg[;)] 

Ingen andre?

Oj da,det hørtes tøft ut ja!Håper du kan få litt avlastning snart da,godt for barna og det om mor får hvile litt.Hvor lenge er mannen din på sjøen?

Kan tenke meg det er travelt...synes du er flink eg så takler det så bra=)ikkje alle så hadde taklet det vet du at sambo reiser på sjøen mens dama sitter hjemme å passer alle barna.. søte barn du har[:)]

ORIGINAL: EmmaT

3 gutter ja, alle ære til deg [;)]

Jeg synes det er hardt nok med mine to og den i magen når sambo er borte!

[:o]uffda... kan tenke meg det er slit... strever en helg alene med mine to så kan tenke meg åssen du har det[&:][:)]
Håper du får slappa av litt snart da, har du noen i familien eller venner som kan hjelpe litt[;)]

Takker for gode ord[;)] samboer er ute 14 dager, svigerforeldrene mine er flinke til å hjelpe meg og de kommer i helgen. Ordner seg nok, men dagen er hektisk, går i ett[:)]

Back
Topp