er sinna og irritert idag jeg

pusi82

Gift med forumet
kom til bodø idag å skulle pakke ned siste rest av tingene våre, når vi kommer inn her er det noen som har brytt seg inn her og stjelt alle lampene våre, speil, bilder, rota i babyklærne og stjelt smykkene mine. Å selvfølgelig vises det ingen plass hvordan dem kunne ha kommet seg inn, tredobbelt sjekka sist at det var låst og alle vindu var lukket... VELDIG sikker på at det er noen av narkovrakene til naboene som har gjort dette...
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ er så sint [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

huff kor fælt! [:@] tenk at folk kan gjør sånner ting. skjønna godt at du e sint og lei dæ no.
sender en trøsteklem.
håpa d ordna sæ t slutt, at du får igjen tingan dine

dem har jaggu tatt noen gardiner som jeg enda ikke har fått tatt i bruk... ååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhhhhhhh bli så sint [:@][:@][:@]

ORIGINAL: ^Elize^

Dette var supertriste nyheter pusi... [:(][:(][:(] Uff, forstår at du er både sint og lei deg nå. Ekkelt og tenke på at det har vært noen inne å rotet i sakene ens... uff.. *gi en trøste klem* Håper alt kommer til rette igjen.. 

Ja det er så kjipt hater byen.... dritt plass, i allefall her... glad jeg har flytta.. [:'(]

Takker for klemmen, den hjalp på!

ORIGINAL: dynnna

huff kor fælt! [:@] tenk at folk kan gjør sånner ting. skjønna godt at du e sint og lei dæ no.
sender en trøsteklem.
håpa d ordna sæ t slutt, at du får igjen tingan dine

DEm e sjuk å teit i haue sett dem som har gjort da, tenkt e sku ta åsså fær på politistasjon i mårrå å hør om dem kan ta fingeravtrykk på di tomme eskan som smykkan har vært i.

Tingan mine får e nok aldri sjå igjen[>:]

Takk for trøsteklæmmen

ORIGINAL: Gry84

Sender mange gode tanker til deg!! [:)]

Tusen takk!!

Back
Topp