er sakene i orden??

mallu

Betatt av forumet
Har dere ordnet alt klart for ny verdensborger??

Mener klær er på plass, bilsete handla, senga ordnet, bleiene kjøpt og etc. ??
Har faktisk bynt å tenke på det nu... kanskje det bynner å være tid å stelle alt frem snart! Tia går fort og magen blir større og det blir tøngre å jobbe med tingan...

Vi har ikke et sted som er stort nok til å rydde klart til babyen ennå.. og senga til den lille står flatpakka på østlandet (hos svigers).. men kommer småen før tia så får h*n sove i vogna i begynnelsen, og vi skal vel altids klare oss..
har vaska baby-sengetøy i dag (maskina står og går NÅ, faktisk) og noe av babytøyet er klart da. Regner med å handle inn litt etterhvert, men har til å begynne med, iallefall.
-greit å ikke vite kjønnet, for da slipper jeg å storhandle før ungen er kommet ut ;)

Er det ikke spennandes å ikke vite om det blir ho eller han?? Her har mine søstrene vedda m peng ka det blir. [:D] Æ er selv veldig spent, det går fra gutt til jente nu. [:D][:D]

Svigerfar er sikker på at det er jente,
mens min eldste bror og kona hans (og lillesøstra mi) er sikre på at det er en gutt..

vi får se, sier jeg ;)

Har alt utenom bleier og "kosmetikk" eeeeh hygieneting til ham.... Dèt haster ikke. Ellers har alt vært klart en stund. Hadde bestemt meg for å vente LENGE med å begynne å kjøpe ting, men da jeg først var i gang, var det ikke lett!!!! Sikkert like greitt å kjøpe litt nå og litt da, blir ikke så mye penger på 1 gang da.

Jeg tar det hele med stor ro enda.. [:)] Merker godt at det er forskjell på å vente førstemann og andremann. Jeg stresset mer når vi ventet vårt første barn for da hadde vi jo ingenting! Men nå har vi det meste klart, vogna, stellekommoden, noen nøytrale klær osv. Det vi mangler er et bilsete og det tenkte vi at vi skulle kjøpe i starten på januar.

Seng har jeg begynt å tenke på nå.. Datteren min på 2 år ligger i den samme sprinkelsenga vi kjøpte før hun ble født og den skal hun få beholde litt til [;)] Så jeg skal opp til min mamma og hente en babykorg med hjul som hun brukte til oss når vi var små. Så skal min samboer ordne slik at vi får en sengehimmel på den med hvite blonder. Synes det er så skjønnt med sånne sengehimler [:)]

Her er alt i orden bortsett fra bleier. Kjøpte feil forrige gang så jeg skal vente litt.
Klem

Vogna kom i hus for lenge siden...Sengene er skrudd sammen, og alt tøy inkl sengetøy er vaska og ligger i kommoden. Ellers så har vi bestilt resten av utstyret, og henter det i løpet av neste uke tenker jeg...

Ligger langt bak med alt så dette er et tema som jeg ikke liker å snakke om [:-] [:D] [:D]

Det meste er i orden...Mangler bilsete og ny seng til storebror! For han må gi fra seg senga til lillesøster. Ellers har jeg fått noe bleie prøver og sånn,så har bleier til starten- også har jeg fått vaska det mest vesentlige start tøyet. Resten får jeg sjaue igjennom etter vi har fått flytta...[8|]

stellekomoden står klar med vaskede klær i. vogge er i hus, men ikke oppskrua. vognen og voksiposen blir hentet i løpete av neste uke. bilstolen er vel underveis den også snart.. joda.. tror jeg har kontroll nå[8D]

WOW!!! Dokker er flink!! [:D]
Må si at med første va alt klart og mere enn det. det va greit å kjøpe litt etter hvert, nu har vi ikke noe hast.Har det meste innpakket noen stes... bilsete skal vi leie fra helsestesjon og senga skal vi kjøpe til eldste fra enn veninna så minste kan arve hennes. klærne fra eldste ligger i kjellern i eskene, skal en dag hente dem opp og bynne å vaske dem, en dag ja... vi skal jo flytte også snart i enn større leilighet så det er mye styr... [:D]

Back
Topp