Er så

.::Tiiine::.

Forumet er livet
sugen på noe godt :( Lyst på alt som er usunt gah............... Skal holde meg [X(]

tok meg en tyggis med sjokolade karamell smak og har lagd meg en kopp frukttea av nettopp samme grunn.. 

Tror faktisk jeg må lage meg en kopp te uten sukker da [8|] Heldigvis er jeg ikke røykesugen,holdt meg i 2 uker nå [:-]

flink!!

tea og kaffi er mitt godteri for tiden! Men det finnes veldig mye god tea og kaffe da[:)]

Sitter her med tekoppen i ene hånda og gulerota i den andre [:-] And yes jeg savner sukkeret i teen, blir det samme som brødskive uten smør for ferdeligt [:'(] Men men får bite i det sure eple å klare meg på det jeg har nå [:)]

Nettopp spist en sånn Atkins-sjokoladebar, men smakte ikke sånn kjeempegodt! [8|] 
Men hjelpte på sukkersuget da.. [8D]

Du må kjøpe søt tea/frukt tea... f. eks. London tea fra helsekost. koffeinfri søt og god frukttea som ikke trenger sukker. 

Og her sitter jeg stappmett etter løvbit, potetbåter, bernaisesaus og kryddersmør[8|] Jeje.. Håper det lettet litt på samvittigheten deres[:D]

ORIGINAL: Ho Mor

Og her sitter jeg stappmett etter løvbit, potetbåter, bernaisesaus og kryddersmør[8|] Jeje.. Håper det lettet litt på samvittigheten deres[:D]

He he.. *liker!*

Skal unne meg ett herremåltid på lørdag :) Muligens taco ;D

Back
Topp