ER så vemmelig...

Mr.Darcy

Gift med forumet
...når hjertet banker uregelmessig.....begynte tidligere idag, og holder fortsatt på....vet at det er normalt, men er så innmari ekkelt....føler jeg får pustebesvær (det er bare psykisk, men dog)

bare litt syting..[8D]

Er det vanlig da? [8D]

er vel ikke vanlig det vel?

kjenner til den.Er psykisk her,får litt småpanikk så blir det jo bare enda verre[8D]pust inn,pust uuuuut[:D]

Er det vanlig da? [8D]

ORIGINAL: Mr.Darcy

...når hjertet banker uregelmessig.....begynte tidligere idag, og holder fortsatt på....vet at det er normalt, men er så innmari ekkelt....føler jeg får pustebesvær (det er bare psykisk, men dog)

bare litt syting..[8D]

Akkurat sånn jeg har hatt det i går og i dag.. angstanfall kanskje?

dere to,det er vanlig om man har angst ihvertfall.(noe jeg regner med TS kjenner til siden hun sier det er psykisk)Jeg har blitt utredet[:)]

Jeg har det også av og til. Det er faktisk relativt vanlig, men for flesteparten så skjer det bare en gang nå og da. Kommer hyppigere dersom man har angst.

ORIGINAL: *Fernet*

kjenner til den.Er psykisk her,får litt småpanikk så blir det jo bare enda verre[8D]pust inn,pust uuuuut[:D]

Er ikke angst hos meg, men jeg kjenner at jeg psykisk innbiller meg at jeg får pustebesvær....altså at det blir tyngre å puste...

Og JA det er vanlig til en viss grad...mange har det uten å merke noe særlig til det, mens andre merker det....problemet er når det skjer ofte og hele tiden...DA bør man utrede det og evt behandle

Men det er innmari ekkelt og ubehagelig....[8D] og når det ikke gir seg, så er jeg en sånn type som begynner å gruble og tenke....og det hjelper vel ikke akkurat på å stresse seg opp....er som ho ene  over meg skrev....pust rolig uuuuuuut og iiiiiiiiinnnnnnn og uuuuuuuuuut igjen

Er ikke angst hos meg, men jeg kjenner at jeg psykisk innbiller meg at jeg får pustebesvær....altså at det blir tyngre å puste...

Og JA det er vanlig til en viss grad...mange har det uten å merke noe særlig til det, mens andre merker det....problemet er når det skjer ofte og hele tiden...DA bør man utrede det og evt behandle

Men det er innmari ekkelt og ubehagelig....[8D] og når det ikke gir seg, så er jeg en sånn type som begynner å gruble og tenke....og det hjelper vel ikke akkurat på å stresse seg opp....er som ho ene  over meg skrev....pust rolig uuuuuuut og iiiiiiiiinnnnnnn og uuuuuuuuuut igjen

Hvordan kan du si at det ikke er angstanfall da?

Man kan ha det selv om man liksom ikke har angst for noe,..[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

hmmm, nei si det. Bare innbiller meg at angst utspiller seg på en litt anderledes måte.....har liksom aldri opplevd det...men bare innbiller meg at det skal litt mer symptomer til en bare litt hjertebank....men jeg har ikke peiling som sagt[:)]

Bare syns det er ubehagelig når jeg kjenner hjertet dunker uregelmessig i brystet mitt.

ER vel det de på fagsrpåket kaller arytmi....og at noen har det kun av og til, mens andre er sterkt plaget og må utredes mer og evt behandles....

Er ivhertfall slik jeg tolket det på lommelegen.no

ORIGINAL: Fridasinmamma

hmmm, nei si det. Bare innbiller meg at angst utspiller seg på en litt anderledes måte.....har liksom aldri opplevd det...men bare innbiller meg at det skal litt mer symptomer til en bare litt hjertebank....men jeg har ikke peiling som sagt[:)]

Bare syns det er ubehagelig når jeg kjenner hjertet dunker uregelmessig i brystet mitt.

Jeg har innimellom symptomer som hjerteklapp (følels som om hjertet er helt oppi halsen.. det dunker fort).. problemer med pust (får puste.. bare kjennes vanskelig) og ofte så følger svimmelhet og kaldsvette ved siden av..

Fått beskjed av lege og psykolog at det mest sannsynlig er panikkanfall jeg har hatt de gagene..

[:)]

Back
Topp