Er så utrolig trøtt...

Love

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg føler at jeg bare jobber og sover om dagen....
Også blir jeg så lett sint...
Ikke noe gøy dette her..
Flere som er trøtte å slitne?
 
Trøtt og sliten her også. Mye overtid på jobb denne uken, personalmøte på jobb og foreldremøte i bhg til toåringen. Kjenner jeg gleder meg til denne uken er ferdig!
Har også en mann som jobber mye kveldstid, så jeg er mye alene med toåringen. I går var jeg så trøtt og sliten at jeg la meg kl 20.30:p
 
Jeg måtte legge meg rett etter jobb i går, føler at jeg er sliten og da blir jeg så svimmel også.
Hjemme har vi en aktiv tre åring og en som er ti så man for skjeldent slappe av...
Gleder meg til de første tre månedene er over og man kan nyte det å være gravid...
Bare noen uker igjen...
 
Trøtt her og. Må ta meg en blund midt på dagen/etter jobb hvis jeg skal klare å fungere. Legger meg gjerne rundt kl 21, da er det ikke mer energi igjen :p
 
Optimalt sett skulle jeg nok hatt en daglig hvil i disse dager, men ikke alltid like lett å få til i praksis.
 
Jeg vurderer sterkt å be legen om 50 % sykemelding.. i tillegg til veldig trøtt er jeg også mye kvalm.. og sliter med matlysten..
 
Sitter bare og gjesper for tiden jeg. Sliter med å holde meg våken på dagtid og sover dårlig på natt pga tissing og barn. Gleder meg til andre trimester ja
 
Jeg var slik i starten! Det var helt sykt hvor trøtt jeg var, og kvalm. Har vært bedre siden fredagen nå ☺️
 
Trøtt her også. Er sykemeldt pga kvalme, så bruker egentlig dagene på do og i sengen. Egentlig greit å være trøtt, for våkentiden er ikke mye å skryte av.. Gleder meg til det går over!!
 
Er helt utrolig trøtt fortiden. Så jeg legger meg tidlig og sover gjerne en lur på dagtid:hilarious:
 
Veldig sliten, jobber fullt og studerer .. + en 2 åring jeg er alene med annenhver uke. Så i går fikk jeg 40% sykemelding i 2 uker. Og tatt blodprøver :) så da får vi se.
 
Hele første trimester er en trøtt tåke føler jeg. Var sånn med førstemann også
 
Jeg er veldig trøtt også. La meg vel 8.30 i går, får se hvor lenge jeg holder ut i dag
 
Trøtt og sliten her også med full jobb, kvalm mer eller mindre hele dagen, 3 åring hjemme, og alvorlig sykdom i nær familie som gjør at mannen lin er borte mye. Trenger en dag for hente meg inn igjen snart kjenner jeg. Sovner ofte på sofaen i halv 7 tiden. Sist svangerskap var verre, men da var jeg sykemeldt og kunne bare tenke på meg selv så det ble annerledes likevel. Får se hvor lenge jeg holder ut.
 
Back
Topp