Er så utrolig glad!!

Marielly

Elsker forumet
Min beste venninne testet posetivt i dag[:D][:D][:D]
Med termin 2mnd etter meg på dagen!!![:D][:D][:D]

Vi hadde jo håpet å komme tett men dette var over all forventning[:D][:D]

Hun skulle egentlig ha mensen i dag, åsså pressa jeg ho til å ta en test!![:D][:D][:D]
(jeg hadde en på lager)..

Hun dreiv å styra med noe på badet og jeg gløttet ned på testen å sa:
"du, her er det jo 2 streker!!!!"!!! Hun bare: HVA!!! SLUTT Å KØDD!!!, men jo da, mens vi sto å hoppet og klemte og tårene rant bled testen bare sterkere og sterkere[:D][:D][:D](innen 5 min ja)...

Vi er nærmeste naboer så er i lag hele tiden og Mannen min og hennes har vært bestevenner siden barnehagen!! Så dette er jo supert!!!!

Så er overlykkelig på dems veine[:D][:D]

Ahhh nå ble jeg helt rørt og kjempe glad her jeg sitter.

Så utrolig koselig å ha ei god venninne å gå gravid med, spesielt når det er beste venninnen...!!!

[:D]
GLADNYHET

ORIGINAL: *Sperminator*

Så utrolig koselig å ha ei god venninne å gå gravid med, spesielt når det er beste venninnen...!!!

GLADNYHET

Ja, og pluss min nærmeste nabo!! Så vi er i lag hele døgnet[:D][:D][:D]

ps: Mannen min og hennes har vært bestevenner siden barnehagen!! Så dette er jo supert!!!![:D][:D]

Så herlig da! Gøy å ha noen å oppleve det hele med! [:D]

ORIGINAL: Marielly

GLADNYHET

ps: Mannen min og hennes har vært bestevenner siden barnehagen!! Så dette er jo supert!!!![:D][:D]

Blir jo bare bedre og bedre dette her. Bare nyt det, høres jo for godt ut til å være sant. Kos dere masse i lag, the pregnant bestfriends [:D]

GLADNYHET

Må jeg si...

Gjorde det akkurat samme med kusina mi...Hun var nesten en uke over og hun ville ikke teste...Sa til henne at hun var smelt på tjukka og ba henne ta testen som jeg hadde liggenede på badet...[:D] Hun skal ha i desemeber og jeg ja, i januar, mest sannsynelig i februar...

GLADNYHET

Blir jo bare bedre og bedre dette her. Bare nyt det, høres jo for godt ut til å være sant. Kos dere masse i lag, the pregnant bestfriends [:D]

Håper bare spira hennes klamrer seg fast![:D] *krysser fingrene* Jeg har jo akkurat rundet 12 uker, mens hun har 8 "skrekk" uker igjen[:(] stakkars.. men jeg er jo der for henne hele tiden[:D]

såååååååååååå herli[;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)][;)]

så flott da:):):):) dere alle fire har en fin fin tid i møte :)

GLADNYHET

Håper bare spira hennes klamrer seg fast![:D] *krysser fingrene* Jeg har jo akkurat rundet 12 uker, mens hun har 8 "skrekk" uker igjen[:(] stakkars.. men jeg er jo der for henne hele tiden[:D]

Det går nok bra for henne skal du se...positive tanker hjelper på å minske de 8 farefulle ukene...[:)] Og som du selv sier, hun har deg [:D]

Så utrolig kjekt da[:)]

Åh :D:D Så koselig!! Ble helt rørt jeg!
Skulle ønske jeg også hadde en god venninne som skulle ha samtidig nesten
Så gøy!!!

så moro:) har ei venninde som skal ha 2 mnd før meg:)

vi har alltid pratet om at vi har lyst på unger samtidig og nå får vi det[:)]

Så utrolig gøy da [:D] jeg kjenner også flere som skal ha rundt samme tid som meg, men ingen av dem er nære venninner. Så jeg skjønner du er glad ja! 

Så hyggelig da :)

Sist jeg gikk gravid fikk bestevenninna mi ei jente tre måneder etter meg.
Denne gangen er det ei anna venninne som skal få en liten gutt en måned før meg.

Det er koselig å ha noen å gå gravid sammen med, og ikke minst - noen å være i permisjon sammen med!

åå jeg skjønner akkurat hvordan du har det!
Meg og besteveninnen min hadde det helt likt..
Vi snakket om å gå gravid sammen, samboerne våres er bestevenner, og vi bor rett ved siden av hverandre..
Plutselig en dag ble hun gravid så da måtte jo vi hope i det og hehe..
Så jentene våre kom med 3 mnd mellom [:)]
Utrolig kjekt å ha de så tett! og vi delte råd og bekymringer, og gjør det enda...

Håper spiren hennes sitter i 9 mnd [:)]

Ååååh, så morsomt!

Har det slik nå jeg og. Bestevenninna mi er i underkant av 3 uker før meg på termindato... [8D]
Og ei annen venninne av meg har 5 dager etter meg...

GLEDER meg til og gå hjemme i permisjon neste år!

Så gøy!!
Vet akkurat hvordan det er, ei av mine beste venninner har termin to dager etter oss, så her blir det maraton!

Gratulerer med spira til venninna di - og en bestevenn til nurket ditt!![;)]

Ja,det kunne ikke blitt bedre
Blir litt spesielt å få gå gravid sammen med deg,Marielly.. Vi ska kos oss masse å nyt hver dag sammen[:D] håper bare det går bare med oss begge to[:D] Kunne ikke blitt bedre dette[:D]
Va veldig overraskende den dagen du tvang meg til å ta en test,men det er jeg gla for at du gjorde[;)] Kunne ikke tro det skulle gå på første forsøk,så det vare en stooor overraskelse at jeg var gravid[;)]

aww!! Slik jeg har det :D Min bestevenninne gjennom barneskole og oppover har termin 12 desember. Jeg har 6 feb. Og ei anna god venninner som jeg har kjent siden vi spillte fotball sammen fra 8 års alderen skal ha rundt 20 feb!

Kos dere å nyt graviditeten og permisjonen godt sammen ;)

Back
Topp