er så tungpusta!!

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
bare jeg går opp en trapp sliter jeg skikkelig med pusten, legen sa det er normalt og blir verre og verre. men er det normalt at man føler seg så trang i brystet når man ikke gjør noe særlig å?? noen med samme erfaring?? veldig ekkel følelse[8|]

har du astma eller?

vil ta det som legen sier no med en klype salt, pga du er så tidlig i svangerskapet..

Eg er februarjente, men ja eg føler det. Da er grusomt.... Eg er henvist til lungespesialist fordi dei trur eg har astma. Har slitt frå før eg vart gravid men er jo verre no[&o][&o]

På meg er det helt ekstremt... Før kunne jeg gå 1-1 1/2 times gåtur uten å bli så veldig annpusten... Men nå er jeg gjennomvåt og andpusten etter 15 minutter... føler meg helt ødelagt!

Oi, jeg er ikke den eneste. Jeg har kondis som en ræv fra før, men trodde ikke den kunne synke så lavt som den har gjort i det siste[8|] Går jeg 20 min er jeg gjennomsvett. Forresten tror jeg at jeg er syk også, for jeg orker ikke gå på shoppingsenter om dagen[8D]

Det skal sies at jeg faktisk har hatt astma, og om det er helt borte tviler jeg på.

ORIGINAL: turteldue

har du astma eller?

vil ta det som legen sier no med en klype salt, pga du er så tidlig i svangerskapet..

jeg har ikke astma, men får astma lignende tendenser når jeg er forkjøla, så har nok litt svake lunger ja...ekkelt er d i vært fall..

Jeg har ikke astma men mora mi har astma så jeg vet alt om åssen det fungerer, så hadde jeg "barneastma da jeg var liten. Jeg har ikke astma lenger og jeg er driiiit tung i pusten altså, og hjertet mitt slår så fort, skal ingenting til. Nok å gå opp trappa til andre etasje hjemme så hiver jeg etter pusten SERIØST..!  er 12 uker +2 dag på vei, men føler jeg er i uke 42 når jeg sleper meg med blodsprengte lunger og svimmel opp trappa, puster som en gammel hvalross (ikke røyker jeg heller ell er overvektig) så sånn er det bare.. og det er heeeelt normalt!!!!!! så ikke vær redd for det. Du har ikke astma, du er bare gravid![:D]  det kan være så forskjellig, noen gravide har kanskje aldri opplevd det en gang, det er jo så forskjellig så man må ikke sammenligne seg med andre,men det er jo en trøst å vite at det finnes andre gravide som også lider av middelertidig "kols".

jeg og har fått utrolig dårlig pust etter at jeg ble gravid. Puster som en hval bare jeg går opp trappa. Vennina mi har det likedan og hun er bare 8 uker på vei. så trodde det var normalt jeg[8|]...

Back
Topp