Er så spent...

*Chill*

Forumet er livet
Hjelpe meg asså!
Idag skal jeg ut for første gang på over 2år!!! [8|][:D]
skal opp til en veninne og feire bursdagen til samboer hennes....
og så er det "brygge-dans" i bygda, og alt som kan krype og gå skal ut!!
Speeeennende asså, Rikke skal på ferie med tanta og mamma skal passe jonas her hos oss...
håper bare det går bra nå da, så jeg slipper å dra hjem!

Hørtes godt ut med en fri kveld. Håper det går bra med Jonas og bestemor så mammaen får kosa seg masse i kveld[:D]

Ha en fortryllende kveld Chill!

Da må du kose deg masse ikveld!! Og håper for all del at du ikke må hjem igjen!! Er jammen veldfortjent med en frikveld når du ikke har vært ute på to år!!!

Håper du koser deg masse. Vi har endelig fått alle på overnatting hos farmor og farfar,  så¨det blir en aldri så liten "rotbløyte" her også. Litt spennede hvordan det går med Alexander. Det er første gangen han skal sove uten meg til stede. Litt leit også på en måte. Men jeg gleder meg til å sove lenge i morgen og ikke måtte stå opp med barna dagen der på.

Så gøy at du også skal kose deg mb!
Det er utrolig bra for forholdet og ta seg en slik kosekveld uten barn av og til!
Og jeg håper dere får sovet lenge i morgen [:)]

Ble det en fin kveld, eller[;)]

Vi hadde også barnefri i går - var i bryllup[8|] litt rart å være vekke fra sønnen i over 12 timer[8|]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Vi hadde også barnefri i går - var i bryllup[8|] litt rart å være vekke fra sønnen i over 12 timer[8|]

Vi hadde det kjempe koselig i går. Men det med å sove lenge det kan jeg visst bare se langt etter. Tror dere ikke jeg våknet kl 0700 i dag også.[>:] Den ene dagen jeg kunne sovet nesten så lenge jeg vil. Det var helt umulig å sovne igjen.[8D]

Hvordan gikk det i går??
Er du dårlig i dag da [8D]

Hvordan gikk det i går??
Er du dårlig i dag da

Hehehehe....jeg drikker svææææært sjelden og lite, så nei det er jeg ikke! [;)] smakte på to cider bare for det var kommet noen "nye" smaker vistnok! ellers så gikk det i kaffi og pepsi max...[:D]

Men morro var det ja...kosa meg kjempemasse,sååååå gøy å treffe igjen gamle kjente og få LE litt! og Jonas sov som en stein til jeg kom hjem hal.2...da kjente han sikker lukta av meg, for da våkna han og ville kose..hehehe

ORIGINAL: mb

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Vi hadde det kjempe koselig i går. Men det med å sove lenge det kan jeg visst bare se langt etter. Tror dere ikke jeg våknet kl 0700 i dag også.[>:] Den ene dagen jeg kunne sovet nesten så lenge jeg vil. Det var helt umulig å sovne igjen.[8D]

Samme her - jeg våkna også når lillemann våkna i dag - da var han helt vannvittig klengete og skulle ha mere kos enn frokost[8D]

Så moro da!!!
Skal selv prøve å våge meg en tur ut her i slutten av mnd'en tror jeg...
Blir spennende...Åssen gjorde du det i forhold til amming!?[8|]

Back
Topp