Er så spent!

Mor til 3!!

Andre møte med forumet
Skal på UL på mandag, og er såå spent! Mannen min var egentlig veldig skeptisk til å få et barn til ettersom vi hadde fått to herlige, friske barn. Han var så redd for at dersom vi skulle få et til så skulle det være noe galt med det. Så gikk vi på en smell da og jeg ble gravid likevel. Å nå sitter di ordene han sa den gangen så hardt i meg at jeg er helt sikker på at det skal være noe alvorlig galt med den lille i magen! Er så grusomt.. Så jeg går bare og teller timer til mandag for å få det overstått dette her.. Gleder meg jo selvfølgelig til å se den lille, men er samtidig så urolig. Dersom det noe galt med babyen så er den hjertelig velkommen for det, men man ønsker seg jo et friskt barn da. Sånn, måtte bare lette litt på trykket her jeg går og biter negler.

Er det noen grunn til at det skulle være noe galt med barnet?

Ikke så veldig hyggelig av han å si sånne ting.

Nei det er ingen spesiell grunn, det var noe han sa lenge før jeg ble gravid. Jeg har et likt svangerskap så langt som jeg har hatt med de to andre,tar forlat og lever så sunt jeg klarer med denne kvalmen. Nei det var skikkelig lite gjennomtenkt av han å si slikt, for nå gruer jeg meg jo bare til ul i stede for å galglede meg.. Satser på alt er bra. Håper håper..

Det kjæm tel å går kjæmpe fint vettu :)) å gratulere kjæmpe mye :)

Nei det er ingen spesiell grunn, det var noe han sa lenge før jeg ble gravid. Jeg har et likt svangerskap så langt som jeg har hatt med de to andre,tar forlat og lever så sunt jeg klarer med denne kvalmen. Nei det var skikkelig lite gjennomtenkt av han å si slikt, for nå gruer jeg meg jo bare til ul i stede for å galglede meg.. Satser på alt er bra. Håper håper..

Han burde lese en pappabok eller to - om ting han ikke bør si. Syns det var utrolig dårlig gjort.

Jeg tror det kommer til å gå bra! Det er ingen vits i å ta sorgene på forskudd uansett :-) Bare unødvendig stress for deg.

Altså det er jo ingen grunn til at det skulle være noe galt og når dere har 2 friske barn så tenker jeg at det er stor større sjanse for at dere får til det en gang til. Bekymret han seg mye over det de forrige gangene og er litt lettet over at det fikk bra og helst ikke vil gjennom disse bekymringene igjen?

Back
Topp