Er så spent..

fruluna

Forumet er livet
Lurer på hvordan det går med de som har termin i førsten av februar jeg.. Om det har skjedd noe med de?
Men de fleste av de første som står på terminlisten er vel sånne som ikke er her inne så ofte, så da får vi vel kanskje ikke vite hvordan det går.. [&:]

Hadde vært så gøy å visst om noen kanskje har fått [:)]

jeg har termin 19 februar(ikke akkurat i begynnelsen,men...), ogjeg går fremdeles å venter. tror kanskje hun har lagt seg med hode ned. Skal på kotroll i morgen, så da får jeg vel vite det. er 34+3uker på vei.

Hadde vært gøy og visst, ja![:)]
Kanskje vi også bør ha opprop etter hvert? Det er bare det at vi er jo så få som er innom her, også er vi de samme hver dag...[8D]

Hva tror dere?

Vi er den harde kjernen.. he he.
Opprop hadde ikke vært noen dum idè, men vet ikke om det er tidlig enda jeg?
Har alle fått seg sladrevenn da?

jeg er med på opprop[:)] er sinnsykt lite liv på feb. forumet ja... hadde vært kos å høre om hvordan d går med alle og om ting skjer og sånt..

Jeg også er nysgjerrig på om noen har født av februar-mammane... Har termin 11.februar.. så er ikke sånn veldig tidlig i februar da... Jeg venter og venter jeg... hadde vært koslig om den kom før termin.. men det håper vi vel alle på!

Kanskje litt tidlig med opprop enda... men det kan jo være noen som har født noen uker for tidlig da..

Ja, jeg har sladrevenn!

Det er vel egentlig ikke tidlig å starte med oppropstråd for oss nå vel... Kalenderen viser jo nesten midten av januar snart [&:]. Kanskje vi kunne ha en påmelding til oppropstråden først for å rekruttere litt flere..? Jeg har ikke noe sladrevenn heller enda, men kan vel fikse det på ett vis snart [;)].

Spennende tider uannsett [:D]

enig med deg fisken [:)]

jeg har termin den 7 feb:)

sover hele dagene ,og er kjeeeempe trøtt hele tia[:'(]

begynner å bli så lei nå...vil bare at han skal komme!!! hehe

Er innom her så og si hver dag,men bruker ikke å skrive så mye ,men har hengt md siden jeg fant ut jeg var gravid[:D]

klem poca

Ja, det gjør vi[:)]

Har ikke fått meg sladrevenn enda jeg heller. Skal få ordna det snart[:)]

Back
Topp