Er så sliten..

lille89

Betatt av forumet
Jeg er idag på dag 3 med sprøyter og dag 19 med spray og jeg er bare så hormonell og sliten.. Kvalm og hodepine fra en annen verden.. Nå lurer jeg på om jeg må kaste inn håndkle og gå til legen og be om sykemelding. Jeg er bare så redd for å bli avvist og ikke tatt på alvor.. For dette er jo ingen sykdom.. :( åh.. Hva gjør jeg nå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg måtte gjøre det samme i denne runden. Var helt kjørt. Fikk så sinnsyke mareritt av sprayen også. Aldri vært borti lingende. Det er viktig at du lar kroppen få hvile også.

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har også vært sykemeldt og møtt full forståelse for dette!! Skulle bare mangle om du ikke fikk det. Viktig å ta vare på seg selv i en tøff prosess

Enig med Hestehoven! Be om sykemelding. Vær ærlig med legen og legg alle kort på bordet:)

Helt enig med de andre her! Ta godt vare på deg selv igjennom prosessen, det er ikke et nederlag! Får du ikke forståelse hos legen, så ville jeg byttet lege. God klem til deg.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har også vært sykemeldt. Som mange andre her inne også. Har vært/ og er fortsatt sliten etter sist regime (lang). Tar på kroppen både fysisk og psykisk dette, og de aller fleste leger har forståelse for dette.
Be om sykemelding og vær hjemme og ta vare på deg selv:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lytt til kroppen din :) Er du så sliten så burde du ta det med ro. Det er en hard runde du gjennomgår, og du skal jo holde det gående en liten stund til. DU er ikke den eneste som blir sykemeldt under en slik behandling :) Lykke til og god bedring <3

I tillegg så er det viktig å ikke være utslitt, både psykisk og fysisk, når ønskebarnet kommer ;-) akkurat det er det lett å glemme oppi alt annet i denne prosessen...

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Enig med jentene! Lytt til kroppen din!

Håper du finner en løsning!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Så bra!! Nå må du pleie deg selv som best du kan :)

Back
Topp