er så skuffet

jabuka

Glad i forumet
var på 3D ultralyd i dag. og gledet meg masse til å se gull ungen. men da meg og samboeren kom fram ville ikke gutten vår sammerbeide og han legen sa at den lå mor morkaka og veggen så vi såg jo bare litt av han, og at vist jeg hadde kommet tilbake senere så hadde det blitt værre bilder siden jeg var så langt på vei og barnet har våkst. så blei veldig skuffet ville jo se han[:(]

Å, så leit, tror jeg hadde blitt skuffet jeg også da. 

ORIGINAL: Bitzyh

da får du en langt større overraskelse når han endelig kommer ut[:)][:)]

GOd jul[:D]

tilbake senere så hadde det blitt værre bilder siden jeg var så langt på vei og barnet har våkst. så blei veldig skuffet ville jo se han

det gjorde leo oxo..... men da blir det så myyyye bedre når bebin kommer ut:):):)

Jeg skjønner deg veldig godt. Jeg hadde mange ul pga diabetes hos meg, men hver gang så var det så utydelig å se noe.. Legene så jo selvfølgelig det de måtte se.. og så var jeg til 3d og der lå hun med hodet inn i morkaka.. Husker jeg ble litt skuffet. Men da jeg fødte ho og fikk se ho på ordentlig så var det glemt. Trøst deg med det[;)]

takk for alle svarene[:)] heheh ja gleder meg masse til han kommer ut da, tror ikke jeg kommer til å tenke på det da som du sier[:D] men tenkte jeg skulle vise han bildan når han blir stor så kan se[:D]

ja klart det, men øsnket bare at jeg kunnne bare se litt bedre ansikte hans,
og kunne vise han bildene når han blei eldre[:D]

er bare skuffet over at vi ikke fikk sett ansikte hans ånklig og han legen sa det var for at jeg hadde kommet så langt i svangerskapet om jeg hadde kommet noen uker før så hadde det vært fine bilder,men fikk beskjed at av ei at mann skulle ta 3D Bilde når man var i uke 30.

menblir mange bilder når han kommer[:D] gleder meg masse[:D]

ORIGINAL: jabuka

ja klart det, men øsnket bare at jeg kunnne bare se litt bedre ansikte hans,
og kunne vise han bildene når han blei eldre[:D]

er bare skuffet over at vi ikke fikk sett ansikte hans ånklig og han legen sa det var for at jeg hadde kommet så langt i svangerskapet om jeg hadde kommet noen uker før så hadde det vært fine bilder,men fikk beskjed at av ei at mann skulle ta 3D Bilde når man var i uke 30.

menblir mange bilder når han kommer[:D] gleder meg masse[:D]
skjønner at du ble litt skuffet, det hadde jeg og blitt.. Jeg var faktisk på 3d i uke 33, og jeg kunne se nsiktet hans helt fint, fikk masse fine bilder og video.. Men du kn trøste deg med t du om ikke så lenge får se hn på ordentlig [:D]

åh heldige deg [:D] ja uff jeg gleder meg utrolig mye til å få se han[:D] er bare 9 uker og 4 dager igjen[:D] teller dagene ned hele tiden så det går litt treigt menmen[:D]

Back
Topp