Er så skuffa :(

enogtosmå

Gift med forumet
Det er kanskje litt teit å bli så skuffa over, men jeg er nå det da. Jeg skulle egentlig bli strippet av jormor på mandag, men nå ringte de og måtte avbestille. Jeg begynte å grine. Jeg er helt utslitt og endelig hadde jeg noe å se frem til. Endelig et lite håp om at ting kom til å ordne seg og at hun kanskje kom til å komme snart. Nå sitter jeg her motløs og fortvila igjen.. Mulig hormonene hjelper til litt.

Her stripper bare jordmor når enn er på overtid pga det ofte bare fører til ubehag og ikke resultater. Men skjønner du er skuffet. Så eneste råde jeg har er å ha sex noen ganger.
Her hjalp ikke stripping når jeg var på overtid en gang, det bare ga masrier og sinnsykt med nedpress.

Jeg var fem dager på overtid og blei strippa i går. Skjedde det noe etterpå? Neida.....

Trøst deg med at du gikk glipp av en litt vond behandling som kanskje hadde vært til ingen nytte. Og så krysser vi fingrene for at du treffer jenta di snart. :-)

de fleste jeg kjenner som har blitt strippa, har ikke hatt noe annet enn ubehag :S

*Aulile* skrev:
de fleste jeg kjenner som har blitt strippa, har ikke hatt noe annet enn ubehag :S

sign

Oceania skrev:

*Aulile* skrev:

sign

sign her å!!

Sonja Borge skrev:
Jeg var fem dager på overtid og blei strippa i går. Skjedde det noe etterpå? Neida.....

Trøst deg med at du gikk glipp av en litt vond behandling som kanskje hadde vært til ingen nytte. Og så krysser vi fingrene for at du treffer jenta di snart. :-)

Back
Topp