Er så sint og skuffa nå!!

Huff høres ut som min familie... Vi hadde ikke tenkt til å fortelle dem om denne graviditeten, som vi desverre mistet denne uken :sorry: men de begynte å lage drama for andre ting og måtte til slutt si at "hei, jeg er midt i en abort og har det veldig tøft". Fikk til svar at det dreit de i, ringte meg og kjeftet og sa jeg var en dårlig datter, og at jeg var en dårlig mor for mitt første barn siden jeg hadde blitt gravid nå og kunne muligens dø under fødsel med den neste (ingen ekstra risiko for å dø enn vanlig så det er helt på snurr det de kommer med). :bored: absurd... Føler med deg!! ❤️
Herre, ja. Det er altså noen familier :bored: Ble heldigvis ikke så ille med nr 2.
Så synd at du mistet :Heartred
 
Ringte han i dag og fortalte hva jeg synes og hvor skuffet, sint og lei meg jeg ble. Og ikke minst hvor mye styr å drama han skaper om dette kommer ut til mamma fra noen andre enn meg.
Har en meget dramatisk familie og er veldig glad jeg bor 9timers kjøring fra dem. Har valgt det helt selv.

Virket ikke som han skjønte det, for han har jo fortalt dem at vi prøvde. Måtte forklare at det er han som har valgt å dele den fortrolige informasjon med dem, ikke jeg. Da prøvde han å si at jeg har jo fortalt det på jobb. Men det er jo av praktiske grunner, og ingen av dem kjenner noe til min familie i en helt annen by.

Blir helt sprø!! Er ganske sikker på at fadern er innenfor autismespektret, men har liksom ikke noen å spørre. Har bare kjent han i 1,5 år, og tanten min har jeg bare møtte noen få ganger. Prøver å lære meg hvordan jeg skal omgås han på en måte hvor jeg ikke blir irritert.
Så bra at du tok det opp med ham, det kan ikke ha vært enkelt<3
Synd at han ikke klarer å se det fra deres perspektiv.. Men han trenger jo forsåvidt ikke å forstå, så lenge han heretter klarer å holde stilt - og rydder opp i rotet han allerede har laget, så klart!
 
Huff høres ut som min familie... Vi hadde ikke tenkt til å fortelle dem om denne graviditeten, som vi desverre mistet denne uken :sorry: men de begynte å lage drama for andre ting og måtte til slutt si at "hei, jeg er midt i en abort og har det veldig tøft". Fikk til svar at det dreit de i, ringte meg og kjeftet og sa jeg var en dårlig datter, og at jeg var en dårlig mor for mitt første barn siden jeg hadde blitt gravid nå og kunne muligens dø under fødsel med den neste (ingen ekstra risiko for å dø enn vanlig så det er helt på snurr det de kommer med). :bored: absurd... Føler med deg!! ❤️
Herregud hva folk klarer å lire fra seg!! Jeg får helt vondt :sad010 :Heartred
 
Fy fader, at det går an å si noe sånt! Total mangel på forståelse blant enkelte der ute. Stakkars deg, ikke bare abort men den reaksjonen der også. Sånne folk er det bare å holde på en armlengdes avstand.. Skjønner at det er ekstra vondt når det er familien din❤️
Hæ?
Jeg var 16 da jeg var gravid med første, men ikke en SJEL kom med en negativ kommentar til meg..




What the hell...?
Dette kan da umulig være folk som er sunne å ha i livet sitt... o_O


Jeg blir helt svett av å lese det dere skriver.. Jeg hadde ikke løftet en finger for å opprettholde noe kontakt med sånne folk o.o Er det mulig..?!

Og @Maritri86 , det ER lov til å bli sint. Hvis du ellers er konfliktsky, og klikker litt vinkel her nå, så kan det jo hende han skjønner alvoret..??
Jeg blir fysisk syk av det de holder på, holder de så godt på avstand som jeg kan, flyttet til et annet land, fysisk avstand er det eneste som fungerer. Ble fly forbanna og kjeftet tilbake og fortalte hva jeg synes om de men det går ikke inn i det hele tatt, får bare mer og mer dritt tilbake. Så nå har jeg sluttet å svare også må de forholde seg til mannen min hvis de ønsker noe. Pipen fikk en annen lyd når jeg nå nettopp ble lagt inn på sykehuset for stort blodtap etter aborten. Nå er de så glad i meg og bekymret. Blir helt matt. Eneste grunnen for at de ikke kuttes helt er for at jeg har forståelse for at dette kommer av psykisk sykdom hos min mor, og å kutte betyr å miste all min familie på den siden. Ønsker ikke det for datteren min heller så vi prøver å balansere det, enda det er tøft for meg...
 
Jeg blir fysisk syk av det de holder på, holder de så godt på avstand som jeg kan, flyttet til et annet land, fysisk avstand er det eneste som fungerer. Ble fly forbanna og kjeftet tilbake og fortalte hva jeg synes om de men det går ikke inn i det hele tatt, får bare mer og mer dritt tilbake. Så nå har jeg sluttet å svare også må de forholde seg til mannen min hvis de ønsker noe. Pipen fikk en annen lyd når jeg nå nettopp ble lagt inn på sykehuset for stort blodtap etter aborten. Nå er de så glad i meg og bekymret. Blir helt matt. Eneste grunnen for at de ikke kuttes helt er for at jeg har forståelse for at dette kommer av psykisk sykdom hos min mor, og å kutte betyr å miste all min familie på den siden. Ønsker ikke det for datteren min heller så vi prøver å balansere det, enda det er tøft for meg...
Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg føler veldig med deg og sender deg all støtte og styrke det er mulig å sende❤️
Dette med psykisk sykdom i nære relasjoner er et mareritt.. Moren min er bipolar, og derfor skal jeg i samtale med psykolog under svangerskapet. Kanskje det kan hjelpe deg også å snakke med noen? Du går jo gjennom noe fryktelig tungt nå, i tillegg til å måtte deale med familie som oppfører seg ille
 
Huff høres ut som min familie... Vi hadde ikke tenkt til å fortelle dem om denne graviditeten, som vi desverre mistet denne uken :sorry: men de begynte å lage drama for andre ting og måtte til slutt si at "hei, jeg er midt i en abort og har det veldig tøft". Fikk til svar at det dreit de i, ringte meg og kjeftet og sa jeg var en dårlig datter, og at jeg var en dårlig mor for mitt første barn siden jeg hadde blitt gravid nå og kunne muligens dø under fødsel med den neste (ingen ekstra risiko for å dø enn vanlig så det er helt på snurr det de kommer med). :bored: absurd... Føler med deg!! ❤️
Uffda, dette høres ikke bra ut! Ingen skal få behandle deg slik på denne måten. Håper du har noen å snakke med om det du har opplevd.
 
Huff, jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg føler veldig med deg og sender deg all støtte og styrke det er mulig å sende❤️
Dette med psykisk sykdom i nære relasjoner er et mareritt.. Moren min er bipolar, og derfor skal jeg i samtale med psykolog under svangerskapet. Kanskje det kan hjelpe deg også å snakke med noen? Du går jo gjennom noe fryktelig tungt nå, i tillegg til å måtte deale med familie som oppfører seg ille
Huff ja da kjenner du desverre godt til hvordan det er... All støtte og styrke tilbake ♥️ jeg har tenkt tanken ja, kan nok være lurt... Håper du får god hjelp av det!
 
Back
Topp