Er så sinna

Alveola*

Forumet er livet
Sambo skulle til Ikea med en kompis i dag!! Så får jeg melding om det er greit at han blir med en annen kompis ned til drammen.. (ca 2 timer herfra..)!! Greit det[:)] Men nå fikk jeg melding om at det var blitt forandring i planene og de er på tur til Bergen!!!! Og ikke kommer hjem før i morra!! jeg er sur[:'(][:@] 

Ehhhh..[&:] Skjønner at du er sur, ja!

WHAT??? er du gal.... hadde jeg aldri i verden akseptert! da hadde jeg hvert fall reist hjem til mamma! og så melding da....han kunne jo ringt i det minste!

vet.. blir så suuur!!!
Han kompisen hans kjører for LRN.. og sentralen hadde visst plutselig sendt han til bergen..
Så vet det ikke er sambo sin skyld, men blir så irritert allikevel!! Mest lei meg, for jeg hadde gledet meg til taco og paradise med han[:(]

men han MÅTTE vel ikke være med?

irritert på sambo selv i dag, han kommer hjem fra jobb, gir snuppa mat (mens jeg vasker klær og gjør klart til middag) og så SOVNER han! seriøst.... jeg blir så grinete hver eneste gang! mulig han er trøtt etter jobb osv, men herregud, jeg er trøtt jeg og! og jeg gjør alle de hustingene når jeg har mulighet, for å kunne nyte litt kveld jeg og. [:@] menmen, det kommer aldri til å bli noe annerledes!

Si hvor han skal overnatte i Bergen, så skal jeg gå og piske dem hjem igjen! [:)]

ORIGINAL: Lillegumman

men han MÅTTE vel ikke være med?

irritert på sambo selv i dag, han kommer hjem fra jobb, gir snuppa mat (mens jeg vasker klær og gjør klart til middag) og så SOVNER han! seriøst.... jeg blir så grinete hver eneste gang! mulig han er trøtt etter jobb osv, men herregud, jeg er trøtt jeg og! og jeg gjør alle de hustingene når jeg har mulighet, for å kunne nyte litt kveld jeg og. [:@] menmen, det kommer aldri til å bli noe annerledes!

Nei, han måtte jo ikke det!! Men langt å gå oppigjen fra drammen da[:D]
Kjenner meg igjen i hva du skriver.. Her er han flink til å avlaste meg noen ganger!! Sånn som nå når han har ferie.. Står opp med Emma hver dag!! Herlig..[;)] Men når han jobber er det mer sånn at han slenger seg på sofaen!![&:]
Gutter er og blir gutter.. Eller menn om man vil[:D]

hadde blitt passe irritert og forbannet gitt...

ORIGINAL: *Lene*Linnea*

Steiki ta! Jeg hadde blitt mildt sagt forbanna!!!

Han gjør jo ikke dette hver uke, men er jo greit å få beskjed litt før istedet for å få slengt det i trynet sånn plutselig

ja.. men jeg tror egentlig det kom like plutselig på han!! Usj.. jeg er dritsur, men jeg veit søren ikke hvem jeg er sur på!!
Nå skal jeg opp til søstra mi å hente en øl også skal jeg "koooose" meg med den alene i kveld!!! [;)]

ORIGINAL: mammamiia

Steiki ta! Jeg hadde blitt mildt sagt forbanna!!!

Han gjør jo ikke dette hver uke, men er jo greit å få beskjed litt før istedet for å få slengt det i trynet sånn plutselig

ja.. men jeg tror egentlig det kom like plutselig på han!! Usj.. jeg er dritsur, men jeg veit søren ikke hvem jeg er sur på!!
Nå skal jeg opp til søstra mi å hente en øl også skal jeg "koooose" meg med den alene i kveld!!! [;)]

Ja, men kansje han skulle spurt om hva du følte om det[8D] Menmen..det er jo den ene gangen her da. Satser på at han ikke gjør det igjen[:)] 

Du får koooooooooooose deg med den ølen du [:D]

Det skal jeg!! [;)] jeg hater å legge meg alene bare!![&o] Så blir sikkert til at jeg holder meg våken i natt!!

Hohoi... Det skulle vært Kimmer'n min det, da hadde han ikke turt å komme hjem igjen heller!![:@] Jeg har et forferdelig temperament, ihvertfall hvis ting blir gjort på den måten...
Blir ikke det samme, men en gang dro han avsted med en kompis mens jeg var på do. Sa ikke ifra eller noe, ingen melding...INGENTING! Skal si han fikk høre det når han kom hjem en god stund senere...
(Ble ganske redd når jeg ikke fant ham når jeg kom ned igjen...., han svarte heller ikke på tlf når jeg ringte)

Da hadde jeg blitt ganske irritert ja[:@] Men, kos deg med øl`n din du[:)]

hadde blitt kjempe sinna!! hva med å sleppe han av på togstasjonen?? ingen hadde fått med meg til bergen hvis jeg ikke ville[:@]
men så er menn, menn da[:)]

OI! DA hadde jeg blitt raaasende ja[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Er han komt hjem igjen?

Han kom igjen fem over sju i dag tidlig!![:D]
De hadde kjørt hele tiden fordi jeg var så sur!! Så det var iallefall ikke en tur han ville være med på..
Han har vært superblid i hele dag, så han skjønte nok at det var dumt gjort..[;)]

ORIGINAL: mammamiia

Han kom igjen fem over sju i dag tidlig!![:D]
De hadde kjørt hele tiden fordi jeg var så sur!! Så det var iallefall ikke en tur han ville være med på..
Han har vært superblid i hele dag, så han skjønte nok at det var dumt gjort..[;)]

herlighet! da må jo han være noe trøtt kanskje?
mannfolk altså, må nesten le.. de finner på mye rart.

dere får prøve å bevbare husfreden i dag[8D]

ORIGINAL: lona

dere får prøve å bevbare husfreden i dag[8D]

Vi skal!! :)
Han har bursdag i dag, så jeg skal overraske han med konsert og styr.. Skaffa barnevakt til snuppa og greier!![:)]
Gleder meg[;)]

Back
Topp