Er så sår

ildrii

Elsker forumet
nedentil [:)] Det er jo straks en uke siden Ane kom til verden, men er fremdeles så sår at det nesten er håpløst å sitte normalt. Jeg revnet bare såvidt under fødselen, men har fått et lite rift ved ett av stingene. Denne  sårheten må da snart gå over vel??? 

Jeg fødte for 10 dager siden i dag,
og jeg har hatt det på akkurat samme måte.
Måtte sy 2 sting utvendig,
og har så vidt klart å sitte i det hele tatt...[:'(]
Klør, stikker og gjør vondt.

Var på HS på onsdag, og der sa de jeg kunne prøve å smøre med vaselin.
Gjorde det i går kveld, og det virker som det har hjulpet i dag.
Føles mye bedre nå hvertfall.[:)] (har nok lindret litt)
Får se hvordan det går utover dagen da.

jeg fødte for to uker siden. ble klipt å måtte sy 3 sting utvendig,revnet litt innvendig,måtte sy 3 sting der å. har hatt problemer med å sitte stå og gå helt til for et par dager siden. det stikker å klør litt der nede enda,men det begynner å bli bedre. det er lurt å sitte i grønnsåpevann litt. det lindrer litt iallefall. tror stinga skal begynne å gå etter et par uker.så håper mine forsvinner snart. har ikke lyst til å se åssen det ser ut der nede enda,så vet ikke om mine har begynt å gå enda.
fikk ett råd om at man kunne smøre med sinksalve hvis man var sår av en venninne.

Stakkars alle sammen....

Jeg sydde nok i hvertfall 10 - 15 sting. Hadde ikke problemer med å sitte.. Det var jo selvfølgelig ubehagelig, men hadde aldri noe større problem..

Lucky me [:D][:D][:D]

Hmmm... jeg revnet hele veien, kan du si. De sydde i en time. Sårt? Ja. En måned etter fødselen føles det fremdeles som jeg skal revne på nytt når jeg går på do...

Back
Topp