er så rystet!

3 stars

Elsker forumet
Kommer inn her å skriver ett innlegg som det er lenge siden jeg har gjort, å heldigvis for meg så fikk jeg svar på det jeg trengte men selfølgelig så må det være noen som må svare kvasst! Sjønner ikke hvorfor noen bestendig må gjøre en lille ting til å bli noe stort å grusomt noe når man bar spør om en enkelt ting? Håper dere får noe igjen for brydderiet da, jeg ville bare ha svr på ett enkelt spørsmål. Det som er så synd med banyverden er at det er så mange som er ute etter å forsure hele forumet å det er fryktelig dumt, har hatt bruk for det i mange situasjoner å jeg har åsså fått venner for livet her inne. Men sånn er det med alt, det er bestandig noen det ikke behager...synd:(

ORIGINAL: 3 stars

Kommer inn her å skriver ett innlegg som det er lenge siden jeg har gjort, å heldigvis for meg så fikk jeg svar på det jeg trengte men selfølgelig så må det være noen som må svare kvasst! Sjønner ikke hvorfor noen bestendig må gjøre en lille ting til å bli noe stort å grusomt noe når man bar spør om en enkelt ting? Håper dere får noe igjen for brydderiet da, jeg ville bare ha svr på ett enkelt spørsmål. Det som er så synd med banyverden er at det er så mange som er ute etter å forsure hele forumet å det er fryktelig dumt, har hatt bruk for det i mange situasjoner å jeg har åsså fått venner for livet her inne. Men sånn er det med alt, det er bestandig noen det ikke behager...synd:(

sign, og er alltid de samme!

Ja ikke sant, å det e grunnen til at jeg ikke orker å være her så mye! mEN TJO Å HEI TIL ALLE SQMMEN;)

Tror hun siktet til mitt svært så lite seriøse svar på den andre tråden hennes, men jeg vet ikke jeg [:-] 

Hva er du du mener? [8|]

da skal det ikke mye til for du blir rystet i allefall:P

men over til saken, sån er det på alle slaks forum, ikke bare her inne!

Det gjelder å ikke ta seg nær av det :)

Jeg må flire litt av ordvalget ditt da... Om dette RYSTER deg, hvordan er det da for deg når du hører om voldtekt og drap?

ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis

ORIGINAL: Tøsa

hva sikter du til egentlig??? 

Unnskyld at jeg ler... rystet? nei trodde man visste at sånn er det faktisk på et internettforum fullt av damer, hormonelle damer !

Mye forskjellige meninger, tåler man ikke det, go awaaayyyy !

Det er vel ikke noe nytt at det er slik, er så mange forskjellige folk som er sammlet her inne. noen tullinger som mangler sosialt samvær med folk in real life gjør gjerne at man blir litt bitch skulle enn tro[8D] Er mye rart her inne... Og enkelte av de som er av verste sort er vel de som ikke har det så lett hjemme, ingen venner osv og lar dritten gå utover andre.. ikke godt å si..

ORIGINAL: Labambie

Jeg må flire litt av ordvalget ditt da... Om dette RYSTER deg, hvordan er det da for deg når du hører om voldtekt og drap?

Ja jeg trodde innlegget handlet om noe fælt som hadde skjedd der ute i den store verdenene, men neida det handlet om babyVERDEN[&o]

Er jo ikke til å legge skjul på at det er mange tåpelige folk inne på Generelt som det seriøst virker som er her bare for å være tett og spydig mot andre da!!
Er jo egentlig bare tragisk om man ikke klarer skrive normalt,uten å være krass og frekk HELE TIDEN!

ORIGINAL: Snarl

Er det galt å skrive rystet nå? [8|]

Ikke galt, kanskje en smule dramatisk??

Du tolker nå fritt etter ønske og du da. Hehe

ORIGINAL: Labambie

jeg må si meg enig! nesten så jeg grudde meg til å inn på denne tråden for jeg trodde det skulle RYSTE meg....

Back
Topp