Er så redd..

Chibi

Hoot hoot!
men det er vel egentlig alle her inne på et tidspunkt til en annen [8D]

Jeg har fortsatt brun utflod, og jeg har jo lest om så mange som har mista og det begynte med brun uflod.
Er så redd for at noe er på vei ut istedetfor å holde seg der inne [:o]

Jeg skal jo ringe ned til legen i morra men er redd jeg får det svaret at jeg bare må vente og se eller at de henviser meg til gynekolog noe som gjør at jeg kanskje må vente uker før jeg får vite noenting =/

Bestill på en privat klinikk hvis legen sier det! Dette må du finne ut av [:)]

Forstår veldig godt at du er redd!!
Jeg hadde brun utflod i begynnelsen, men det gikk over. Så for min del var det nok hormonelt for spira er der fortsatt!!
Håper det er en ufarlig blødning du har og at spira klorer seg fast!!!

Jeg forstår deg så veldig godt..
Dessverre er ikke mine erfaringer så betryggende.. Da flere av mine sa har begynt sånn..
Men det må IKKE gjelde deg forde[:)] Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt kontakt med en privat klinikk å fått ul der.. Om legen ikke vil ta deg inn imorgen da såklart..

Det koster endel, men jeg syns det er verdt det hvis man blir roligere av det, ikke godt for noen at du går å bekymrer deg..
Lykke til.. [:)]

Ja du må få målt hcg gjennom blodprøve,og du må få en tidlig ul...Masse lykke til,vi er i samme båt for å si det sånn!

Ja, jeg pleier som regel å dra til volvat istedetfor å bli henvist til gynekolog  av fastlegen. Pleier som regel å få time dagen etter jeg bestiller da.
Er jo ikke så mye jeg kan gjøre nå akkurat, så jeg får holde ut en dag til.

forstår kjempe godt at du er redd men  det er ikke uvanlig med brun utflod. jeg har hatt brun utflod i nesten 2 uker. var hos legen men legen sa at så lenge jeg har brystspreng og andre vanlige symptomer som kvalme så er jeg nok gravid. hvor langt er du på vei? hvor lenge har du hatt d? jeg er 8 uker på tirsdag og har første dag i dag uten brun utflod på ca 2 uker!
jeg leste i svangerskapsboken min at det er ikke uvalig å få små blødninger når en er ca 8 uker på vei. håper du klarer å slappe av, legen kan ikke gjøre så mye hvis han ikke har ul. hjelper lite å måle hcg sa legen min for hvis d skulle vist seg å være SA så ville d fortsatt vært hcg i urinen. ønsker deg masse lykke til. husk at d skal veldig små mengder blod til for at utfloden skal bli farget. masse lykke til. jeg tror det skal gå bra selv om du har brun utflod, hvis ikke burde jeg selv vært veldig redd[;)]

ORIGINAL: babyvår

forstår kjempe godt at du er redd men  det er ikke uvanlig med brun utflod. jeg har hatt brun utflod i nesten 2 uker. var hos legen men legen sa at så lenge jeg har brystspreng og andre vanlige symptomer som kvalme så er jeg nok gravid. hvor langt er du på vei? hvor lenge har du hatt d? jeg er 8 uker på tirsdag og har første dag i dag uten brun utflod på ca 2 uker!
jeg leste i svangerskapsboken min at det er ikke uvalig å få små blødninger når en er ca 8 uker på vei. håper du klarer å slappe av, legen kan ikke gjøre så mye hvis han ikke har ul. hjelper lite å måle hcg sa legen min for hvis d skulle vist seg å være SA så ville d fortsatt vært hcg i urinen. ønsker deg masse lykke til. husk at d skal veldig små mengder blod til for at utfloden skal bli farget. masse lykke til. jeg tror det skal gå bra selv om du har brun utflod, hvis ikke burde jeg selv vært veldig redd[;)]

Jeg begynte så smått med brunt utflod FØR jeg fant ut at jeg var gravid. Men det varte i tre dager før jeg fikk positiv test. Så var det en dag med vanlig hvit utflod. Så på morgenen i går kom det litt friskt rødt blod på papiret. Etter det har jeg kun hatt brun utflod.

Jeg merker murringer, svake menssmerter innimellom (svaaaake), er trøtt og veldig tørst. Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei siden jeg har hatt veldig ustabile sykluser og hadde sist mens 24 juli.
Syns det blir så ille hvis jeg må gå og vente leeenge før jeg får vite noe som helst [&o]

Tenker på deg, og håper det beste Chibi..

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Tenker på deg, og håper det beste Chibi..

Tusen takk [:)]

Krysser fingrene for at det går bra!
Det er mange som spotter å blør uten at det er noe farlig.

Jeg syns du skal få deg en samtale med jordmor eller lege i hvertfall! Få forklart hvordan du føler deg, og få snakket ut om ting.

Jeg er like nervøs og redd som du, men skal til samtale med jordmor i morgen. Og jeg kjenner på hele meg at det skal bli veldgi godt og få lettet på trykket der. [:)]

ORIGINAL: cactus_jenten

Jeg syns du skal få deg en samtale med jordmor eller lege i hvertfall! Få forklart hvordan du føler deg, og få snakket ut om ting.

Jeg er like nervøs og redd som du, men skal til samtale med jordmor i morgen. Og jeg kjenner på hele meg at det skal bli veldgi godt og få lettet på trykket der. [:)]

Jeg har jo egentlig legetime på tirsdag pga ryggsmertene jeg har hatt. Men den timen bestilte jeg før jeg visste jeg var gravid [8D]
Så jeg skal ringe ned i morgen og høre om jeg kan komme inn da istedet. For jeg trenger å høre av en lege hva som skjer. Selvom mange sier det er normalt så er det liksom mer betryggende når legen sier det samme. Hadde jo selvfølgelig håpa på å fått en innvendig ultralyd også, men tror ikke fastlegen min gjør det.

Uff, forstår godt du er redd! Ei veninne av meg mista, ho sa det var kjempevondt, og ho blødde masse, og store klumper *grøss*

Håper du får time og ul i morgon, så du slepp tenkje og gruble noko lenger!! Er så slitsomt å ikkje vite, og berre tenke på mulighetene.

Ang. menssmerter...det har eg heile tida og, no er ikkje eg så langt på veg som du. Husker ikkje frå forige gong kor lenge eg hadde "menssmerter" heller desverre.

Ynskjer deg i alle fall lykke til!!! Krysser fingrene for at det er ufarlig og babyen har det superfint inni deg [:)]

ORIGINAL: TiraV

Uff, forstår godt du er redd! Ei veninne av meg mista, ho sa det var kjempevondt, og ho blødde masse, og store klumper *grøss*

Håper du får time og ul i morgon, så du slepp tenkje og gruble noko lenger!! Er så slitsomt å ikkje vite, og berre tenke på mulighetene.

Ang. menssmerter...det har eg heile tida og, no er ikkje eg så langt på veg som du. Husker ikkje frå forige gong kor lenge eg hadde "menssmerter" heller desverre.

Ynskjer deg i alle fall lykke til!!! Krysser fingrene for at det er ufarlig og babyen har det superfint inni deg [:)]

Tusen takk[:D]
Jah, håper jeg får kommet inn til legen i morra og får tatt en UL [:)]

skjønner at du vil ha svar fort. det du kan gjøre er å gå til legen å ta en gynekologisk undersøkelse. da kan de se hvor blødningen kommer fra. for hvis det kommer litt blod fra skjeden er dette helt normalt. viser det seg at det kommer fra livmorbukhulen kan det være tegn på SA. men jeg tror du er gravid![;)] så lenge du har andre symptomer og det ikke er store smerter ( svake menssmerter er veldig vanlig, jeg har d ofte selv) , så tror jeg det skal gå bra med deg. selv om du har hatt litt rødt blod. men du kan jo gå til legen for å bli rolig inni deg;) ønsker deg masse lykke til[;)]

Back
Topp