Er så redd...

Mekanikerfrue

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Ikveld hatt vondt i ryggen og mer murringer...
dagen jeg begynte å blø sist var også sånn....
:( :(

Er så nervøs og redd nå...
Men nå har jeg symptomer som veldig ømme bryster og kvalme. De forsvant uken før je begynte å blø, følte meg da ikke så gravid lengere..

Last edited:
Ikveld hatt vondt i ryggen og mer murringer...
dagen jeg begynte å blø sist var også sånn....
:( :(

Er så nervøs og redd nå...
Men nå har jeg symptomer som veldig ømme bryster og kvalme. De forsvant uken før je begynte å blø, følte meg da ikke så gravid lengere..

Huff.. føler med deg!:Heartpink Ikke noe godt og gå å engste seg slik. Men om du har symptomer som ømme bryster og kvalme så er jo det et godt tegn. :) Håper spira di sitter denne gangen :happy:

Krysser fingrene for at spira holder seg der ❤️

Krysser alt for deg:smiley-angelic001:Heartred
Er så vondt å gå å engste deg slik, sender deg masse varme klemmer og tanker :Heartred

Murring har jeg og hatt I dag. Jeg vet det er vanskelig men prøv å minne deg selv på at når du har det bra har den lille det bra. Så prøv å gi deg selv litt egenpleie så du får tankene over på noe annet ;) sender deg masse gode tanker. Forhåpentligvis er alt helt fint :)

Har også hatt magesmerter i dag. Måtte bare minne meg selv på at det ikke er noe annet jeg kan gjøre enn å forsøke å slappe av:)

Huff, så vondt å kjenne på det. Jeg krysser også fingrene for deg:Heartred

Kjedelig å engste seg! Er det noen mager trøst er murringer hos meg et godt tegn og eneste trygge symptom i alle mine tidligere svangerskap :-)

Hvordan går det med deg? Sender en god klem :Heartred

Joda det går bra.
Sovet dårlig i natt, vindt i hofter og nedover lårene. Får ikke lagt meg noe godt. Gått bra på do også :) kansje jeg har bekkensmerter? Hadde ikke det med de to jentene mine.

Joda det går bra.
Sovet dårlig i natt, vindt i hofter og nedover lårene. Får ikke lagt meg noe godt. Gått bra på do også :) kansje jeg har bekkensmerter? Hadde ikke det med de to jentene mine.
Er mye mulig du plutselig har fått bekkeløsning.. Kan komme tidlig. Men jeg kan jo ikke si det for sikkert.

Back
Topp