er så redd

FRK John Deere

Forumet er livet
tenker selfølgelig bare på det værste..

Storebror på straks 3 har økende smerter i den ene foten. Han har siden han var født vært jevnlig hos fysio pga diverse ben-plager (men aldri smerter).. Smertene kommer uvilkårlig, og finner ingen smertelindring.. Takene kan vare i flere timer og da hylskriker han og jeg å fordi jeg ikke kan lette smerten hans.. [:(]
Var hos legen i dag med han å han sender oss til barnelege til vurdering.. Det er jo kjempebra, at han vil finne ut hvorfor, men samtidig så kom det et støkk i meg at " han tror det er noe så ille at vi må sendes til spesialist"..

Min værste tanke er benkreft.. klarer liksom ikke å få det ut av hodet heller.. kjenner jeg er på randen til å bli GAL i kveld..
åhhh måtte bare lufte meg litt..

huff da, stakkars lille[:(] Prøv å trøste deg med at kanskje dere snart får et svar på hvorfor han har disse smertene nå som han skal til spesialist. Forhåpentligvis går det fort å få time, så dere slipper å gå å tenke sånn på det.
Han har ikke noe beinlengdeforskjell eller skeive knær da?

ORIGINAL: Rapunsel

huff da, stakkars lille[:(] Prøv å trøste deg med at kanskje dere snart får et svar på hvorfor han har disse smertene nå som han skal til spesialist. Forhåpentligvis går det fort å få time, så dere slipper å gå å tenke sånn på det.

Litt forskjell i lengden, plattfot ... skeive knær er ikke diagnostisert værtfall..
Stiv i ene hofta..

Går visst ganske hurtig med barn, i forhold til voksne da.. så det er jo bra, men fikk ingen tidsestimering.. Men må nokk bli før mai, håper jeg!!!!

ORIGINAL: FRK John Deere

ORIGINAL: Rapunsel

Litt forskjell i lengden, plattfot ... skeive knær er ikke diagnostisert værtfall..
Stiv i ene hofta..

Går visst ganske hurtig med barn, i forhold til voksne da.. så det er jo bra, men fikk ingen tidsestimering.. Men må nokk bli før mai, håper jeg!!!!

beinlengdeforskjell og skeive knær er i allefall utrolig vondt, når man vokser, det kan jeg skrive under på..
Håper dere får time hos legen fort,blir godt å få litt svar vil jeg tro!
Lykke lykke til

Huff så skummelt, og stakkars lille gutten som har så vondt :(

Håper virkelig det ikke er noe skummelt! Masse lykke til <3

Åååh, kjære deg! Dette går nok bra![:)]
Vil bare sende deg en stooor klem, for jeg har dessverre ingen kloke svar å komme med.

Klemklem[:)]

ORIGINAL: lillebebis

Huff så skummelt, og stakkars lille gutten som har så vondt :(

Håper virkelig det ikke er noe skummelt! Masse lykke til <3

sign

ORIGINAL: Elsker Brus

Åååh, kjære deg! Dette går nok bra![:)]
Vil bare sende deg en stooor klem, for jeg har dessverre ingen kloke svar å komme med.

Klemklem[:)]

sign<3

Stakkars lille vennen da!! Typisk med slike "katastrofetanker", men kan jo være utrolig mange grunner til at han har ondt. Blir nok godt å finne ut av det, slik at han kan få hjelp! Min erfaring er at barneavdelingene er effektive, barn blir ikke stående på ventelister i samme grad som voksne. Masse lykke til!![:)][:)]

Kan det ikke være en nerve som setter seg litt i klem da. ?
Uff, kjedelig å ikke finne ut hva det er fornoe. Får ha lykke til<3

Back
Topp