Er så redd

tante82/MAx6

Glad i forumet
begynte med helga vasken i sted,men avsluttet ganske fort. Hadde tørket litt støv og støvuget gulvet så begynner jeg å få smerter i underlivet,ikke sterke men nokk til at jeg blir bekymret. Er redd for at det går galt med det i magen nå. Det virker som om at kroppen min ikke tåler slikt. Vet at spiren skal tåle mye men blir redd for at min kropp ikke er laget for å tåleslikt med en spire i magen. Hva tror dere?Legene sier at vi kan trene og leve normalt,men jeg vet ikke helt jeg. Tørr ikke å ta sjansen på noe. Hva har dere villet gjort?

Merker selv at jeg skal ikke gjøre så veldig mye før jeg kjenner ubehag i magen... Bare det å gå på do for nr 2 er noe som gjør utslag i mageregionen [8D] hehe

Nei dette er ikke lett, jeg har ingen råd å komme med, du må nesten bare føle litt på det selv....gjør det vondt så stopper du!

Jeg får ofte småsmerter og ubehag i magen ved fysisk aktivitet.... Jeg tenker at da er det nok... Tar en pause, og så kan jeg jobbe litt igjen....
Lytt til kroppen, den sier tydelig ifra når den har fått nok!
Lykke til!

Selv så har jeg jobbet fullt denne uken. Og på torsdag og fredag jobba jeg i fruktavd. Der er det mange tunge løft. Har tatt det i et litt roligere tempo enn vanlig da.. Men jeg har tro på at hvis jeg ikke blir gravid denne gangen så er det ikke derfor. Jeg har gjort som legene sa, levd mitt vanlige liv!!
At du har fått litt smerter kan jo være så mangt. Kanskje sårt fra uttak!

Ville nok ha roa ned då ja. Får heller berre vera litt hybelkaniner i huset! Eg hadde det slik du beskriv når eg stressa fælt på jobb ved mitt fyrste ICSI-forsøk. Føler i ettertid at eg pressa meg sjølv for hardt då, og det har ein svært lite igjen for!

Back
Topp