Er så redd om dagen❤️

Tvillingen88

Betatt av forumet
Oktoberbarna 2021♡
Har ikke noe grunn til å være redd for å miste. Har ikke opplevd SA eller lignende.
Jeg opplever bare en redsel for å miste.
Har ikke vært hos lege eller jordmor ennå , er nå 7+3.
Noen som har følt det slik ?
Fikk beskjed om at vi kom til å få vansker med å få flere barn , og så skjedde dette her etter 6-7år. Så tror jo at det er redselen for å miste handler om at vi plutselig er gravide og det er jo ikke forventet , men en veldig gledelig overraskelse.

noen som har følt det slik ? Regner med at dette går over , men godt å bare dele det her det er flere med lignende følelser ❤️

Har ikke noe grunn til å være redd for å miste. Har ikke opplevd SA eller lignende.
Jeg opplever bare en redsel for å miste.
Har ikke vært hos lege eller jordmor ennå , er nå 7+3.
Noen som har følt det slik ?
Fikk beskjed om at vi kom til å få vansker med å få flere barn , og så skjedde dette her etter 6-7år. Så tror jo at det er redselen for å miste handler om at vi plutselig er gravide og det er jo ikke forventet , men en veldig gledelig overraskelse.

noen som har følt det slik ? Regner med at dette går over , men godt å bare dele det her det er flere med lignende følelser ❤️

Hei,
Gratulerer med spiren etter så lenge:Heartred
Sjønner godt hvordan du føler det. Jeg mistet i høst og har hatt veldig angst etter jeg fant ut at jeg var gravid igjen. Jeg er også 7+3 i dag:Heartred så blinkende hjerte forrige uke. Mistet i uke 9 sist, så gleder meg til å komme over den milepælen nå..
Jeg får tettere oppfølging av fastlegen med to tidlige utralyder + jeg har bestilt meg to private. Synes det hjelper veldig på! Har du prøvd å få ekstra UL timer?:Heartred prøver og tenke at det er utenfor min kontroll, men det er ikke så lett å slå seg til ro med det...

Jeg er virkelig der selv og. Bruker lang tid på å bli gravid, så tror det er en faktor. Sist jeg var gravid, tok det 18 mnd med aktiv prøving. Jeg var dessverre engstelig ca hele svangerskapet. Hjalp litt med bevegelse fra baby og sånt, men vippet veldig fort over om bevegelsene var dårlige.
Nå brukte vi ca 2 år, med IVF oppi alt. Kommer nok til å ha minst like mye engstelse.
Hjelper ikke at jeg har hatt blødninger og påvist hematom.

Hei gratulerer med spiren.
Vi er nok mange i samme båt der ja. Her er vi på forsøk nr 5 på 3år. Så frykten sitter godt i og vær minste stikk og vondt er fryktelig skremmende.
Jeg for min del prøver å distrahere meg selv når de tankene kommer, setter meg gjerne ned å surfer på nett etter babyklær eller lignene å da blir tankene straks litt mer positiv.
*positive tanker sendes din vei*

Jeg er også veldig redd for å miste, noe jeg synes er underlig siden jeg ALDRI så for meg å skulle ha biologisk barn (er redd for det meste med både graviditet, fødsel og tiden etter).

Til onsdag blir jeg 10+0, jeg hadde UL i uke 8+0 og alt så bra ut, men allikevel klarer jeg ikke slappe av. Så jeg endre opp med å booke enda en privat Ul (i morgen). Jeg skal også til første offisielle jordmor samtale i morgen.

Har dessverre ingen tips eller beroligende ord, men vit at du ikke er alene. :Heartred

Tusen takk for mange gode ord ❤️ Lettere å se at vi er flere i samme «båt» , gjør til at jeg for min del ikke føler meg så utenfor.
Har bestilt legetime om en uke hos fastlege så jeg kan ta opp denne bekymringen da❤️tror det er lurest av meg så jeg slipper å gå slik og gruble.

Tusen takk for mange gode ord ❤️ Lettere å se at vi er flere i samme «båt» , gjør til at jeg for min del ikke føler meg så utenfor.
Har bestilt legetime om en uke hos fastlege så jeg kan ta opp denne bekymringen da❤️tror det er lurest av meg så jeg slipper å gå slik og gruble.

det kan være lurt:Heartred min lege tok meg heldigvis på alvor og henviste meg til to tidlige ultralyder. Er verdt et forsøk selv om en ikke har rett på det.

Jeg også er livredd! Så skjønner deg godt! Er 10+0 på torsdag, men har ikke UL før 12+4 så kjenner jeg gleder/gruer meg til å se hvordan det står til! :(

Jeg skal ha første ultralyd i morgen (8+4), hadde SA i november og kjenner jeg gruer meg noe helt hinsides.. livredd for hva som kommer opp på den skjermen. Men blir også helt fantastisk selvfølgelig dersom alt står bra til. Kjenner at hode jobber hardt for å beskytte seg selv mot skuffelse, så at det skal gå bra ligger så langt utenfor mine forhåpninger :wacky: Helt grusomt å gå rundt å lure hvertfall.

Jeg skal ha første ultralyd i morgen (8+4), hadde SA i november og kjenner jeg gruer meg noe helt hinsides.. livredd for hva som kommer opp på den skjermen. Men blir også helt fantastisk selvfølgelig dersom alt står bra til. Kjenner at hode jobber hardt for å beskytte seg selv mot skuffelse, så at det skal gå bra ligger så langt utenfor mine forhåpninger :wacky: Helt grusomt å gå rundt å lure hvertfall.
Off, jeg har det med å forberede meg på det verste jeg også! Lykke til på ultralyd, si ifra hvordan det går da :Heartred

Back
Topp