Er så redd for MA

Lady_Z

Termin 5.Juli 2015
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
I går var jeg på butikken for første gang på 5 uker! Juhu!!! Og i dag hadde jeg laget meg frokost som jeg hadde ved sengen og spiste klokken halv 7 i dag. Og i dag har jeg en tilnærmet kvalmefri dag, uten tabletter....
Og nå kommer bekymringene igjen... Sist svangerskap hadde jeg ikke en eneste god dag før uke 16-17 eller noe. Og nå har jeg hatt flere greie dager de siste 3 ukene?! Uff... UL om 6 dager, men er livredd for hva som møter meg der!

Har forståelse for bekymringene dine, jeg er slik selv. Men det beste er å flytte fokus og ta d som er realiteten. Veldig greit at du har UL om 6dager, så får du forhåpentligvis se et vakkert hjerte banke friskt, tiltross for at du har greie dager. <3

Så godt du føler deg bedre! Det er vel bare naturens gang at en bekymrer seg masse under et svangerskap, ikke så greit å koble ut sånne tanker. Men godt du skal på ul snart da, så kan du slappe av etterpå:) prøv å fokuser på det positive, at du føler deg bedre!

Skjønner hva du mener! Jeg har vært kjempe dårlig. I dag er jeg mye bedre, bare litt småkvalm.. Har ikke ømme bryst en gang :( bra du skal på ul snart...

Skjønner godt engstelsen...Redd for spotting hver gang jeg er på do, selv om jeg egentlig tror alt kommer til å gå bra:)
Men for å prøve å lage fornuft ut av det; Du er drøye 9 uker på vei? Normalt går jo hcg nivået nedover igjen da - ergo blir man mindre kvalm:D
Placentaen begynner vel også å ta over progesteron produksjonen rundt nå:D
Skal se du bare er superheldig som begynner å føle deg bedre:)

Skjønner godt engstelsen...Redd for spotting hver gang jeg er på do, selv om jeg egentlig tror alt kommer til å gå bra:)
Men for å prøve å lage fornuft ut av det; Du er drøye 9 uker på vei? Normalt går jo hcg nivået nedover igjen da - ergo blir man mindre kvalm:D
Placentaen begynner vel også å ta over progesteron produksjonen rundt nå:D
Skal se du bare er superheldig som begynner å føle deg bedre:)
Er 10+1 faktisk :) ja, jeg får jo bare krysse alt.

Ja der kan du se...ENDA mindre hcg og progesteron:D
Godt du skal på ul snart da - er ikke gøy å gå og være bekymret:confused:
Og husk at ingen svangerskap er like :)

Back
Topp