er så lykkelig jeg tror jeg SPREKKER !!!!

Så fantastisk[:)][:)][:)][:)] Å så misunnelig jeg er[:D] Det er jo den mest fantastiske lyden[:D]

Og det minner meg på at jeg bør se etter min som jeg kjøpte sist svangerskap[8D][:)] Bare aaaaaaaaaaaaaaaner ikke hvor jeg kan ha lagt den[8D] Kanskje hvis jeg rydder i skapet på badet så er det mulig å finne den[:)]

Oiii! Jeg og vil ha en sånn[:D] Måtte jo gå inn på sia, men de var jo utsolgt[:-][:-]

Bestilte meg en slik på e-bay etter å ha lest denne tråden :) Så rart å ikke ha noen indikasjoner på at det er noe som lever der inne, etter at jeg med tvillingene mine i forrige svangerskap var på flere tidlige UL. Er det helt trygt for babyen dette? Er det enkelt å høre forskjell? Babyen skal vel ha dobbel så rask hjertelyd som en selv?

Det er ikke forsket så mye på dette, og det er stor diskusjon på om det er bra eller ille, å bruke med måte velger jeg å ikke tro kan skade, holdt for meg å høre den 1 gang i går, og har ingen planer om å dra den frem hver dag. Det er ganske vanskelig enda, jeg som bare er 11 uker, men håper den vil bli lettere å finne med tiden. Rota en del i starten for man finner pulsen sin selv veldig fort, særlig mot lysken, men når du treffer lille babyens hjerte, er det ingen tvil, den galoperer i forhold og roer seg ikke ned slik som din egen [:)] lykke til, håper du vil like din like godt som jeg gjorde min

Skulle ønske det gikk ann å legge ut lyd her, så skulle jeg lagt ut min og lille babyens, så hadde du hørt tydelig forskjell

Man kan youtub'e hjertelyd også[:D]

FruStina: Bruker du sånn gel når du bruker den? Ser at enkelte selger den med slik gel greier, slik som de bruker når de tar UL sikkert?

Back
Topp