er så lykkelig jeg tror jeg SPREKKER !!!!

FruStina

Gift med forumet
jeg fikk min angelsound i dag, og måtte jo bare teste, sitter å skjelver, for JEG FANT HJERTELYDEN til lille gullet vårt. Fant først bare meg selv, men det var ikke tvil når jeg fant lille babyen vår, den travet i vei, dobbelt hastighet. Ååååååå jeg er helt forelsket, gleder meg å finne hjertelyden til mannen også, som ikke var hjemme nå a gitt
lille mirakel nr. 2 har det godt i mammas mage, begynte nesten å grine jeg

Å, så fantastisk!!! Trodde nesten ikke det gikk an så tidlig, jeg[:D]
Heldige du!! [:)]

åhh så utrolig koselig!![:)] Jeg vil også ha sånn! hvor har du kjøpt den?

hadde aldri trodd jeg ville klare det selv, men klarte jo ikke dy meg, og skal love deg det tok tid, men fant den, helt nede ved skambeinet

Oi så utrolig gøy!!![:)]
Hadde vært veldig gøy ¨å ha en slik, men jeg tror jeg hadde blitt fullstendig hekta! Hvor tidlig kan man høre hjertelyden??? Fra uke 6 eller noe sånt?

Fant det. man kan høre hjertelyden fra uke 14-16.
Så rimelig den var. trodde det var kjempe dyrt for angelsound...

det står at man skal kunne finne den fra uke 12, men kan finne den før med litt jobb

ORIGINAL: FruStina

står vel på den at man lett kan finne hjertelyden fra uke 14 eller noe, men kan klare å finne den med litt vanskeligheter da, rundt uke 12 og kanskje tidligere. Jeg fant den jo før :)

Ja, så heldig. Det må vært utrolig koselig å høre det lille hjertet slå. [:)]

retta litt det jeg skrev, fordi jeg leste noe annet på lappen, hihi
Var helt fantastisk, ble så rolig nå, nå VET jeg at lille gullet vårt har det bra.
Tror ikke jeg vil bli hekta, følte bare det gav meg veldig ro nå

Æsj å, den er utsolgt...

ORIGINAL: neselo

Æsj å, den er utsolgt...

Ja, jeg vet! Så kjipt

obs, da tok jeg nok den siste....unnskyld [;)]

Tilbake til forsiden

er så lykkelig jeg tror jeg SPREKKER !!!!

[:@] [;)]

takk snuppa, fikk tatt den opp også, tok opp meg selv, og så babyen, så det måååå være lille gullet vårt, for min lyd er mye saktere [:D]

Så herlig 

Gurimalla så herlig [:D]

obs, da tok jeg nok den siste....unnskyld [;)]

haha [:D]

Så herlig at du fant den [:D] gleder meg til jeg får høre hjerte lyden selv..

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Så herlig 

ja gled dere alle sammen, er en fantastisk lyd, må si jeg er utrolig heldig som hørte den alt nå, men har ikke tenkt til å bruke angelsound så mye enda, vil ikke pirke for mye. Følte bare at nå kan jeg glede meg til ul om 1 uke [:D] Så kan jeg jo høre lyden om å om å om igjen, ettersom jeg tok den opp [;)]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Så herlig 

Back
Topp