Er så luren på om jeg er gravid!

Tatt test nå, den ble negativ, men ska lyste med morgenurin i morgen, så kanskjed et viser annet resultat da :-)

Jo, e kjente det! E e hypersensitiv så kjenner sånne ting. Lege og jordmødre har hørt om flere som har opplevd det, så de sa at det va fullt mulig å kjenne det.

Jeg er også høysensitiv, men det er fysisk umulig å kjenne at sædcellen går inn i eggcellen. Det er like umulig som om du skulle kjent det dersom man gjorde prøverørsbefruktning og satt ved siden av eggcellen og sædcellen. Eggcellen henger ikke fast i deg når den blir befruktet, ergo er det ingenting å kjenne. Det du kanskje kan ha kjent er når egget fester seg, og det var nok antakelig det lege/jordmor også trodde du mente...

Jo, e kjente det! E e hypersensitiv så kjenner sånne ting. Lege og jordmødre har hørt om flere som har opplevd det, så de sa at det va fullt mulig å kjenne det.
Ja, teknisk sett skal det ikke gå an, men jeg også følte det FØR egget festet seg... Har også hørt at noen faktisk opplever en slags allergisk reaksjon etter befruktning. Jeg tviler selvsagt, for liker vitenskapelig bevis, men samtidig må jeg jo gi etter for det jeg kjente selv - alle tre gangene jeg ble gravid!

Jeg er også høysensitiv, men det er fysisk umulig å kjenne at sædcellen går inn i eggcellen. Det er like umulig som om du skulle kjent det dersom man gjorde prøverørsbefruktning og satt ved siden av eggcellen og sædcellen. Eggcellen henger ikke fast i deg når den blir befruktet, ergo er det ingenting å kjenne. Det du kanskje kan ha kjent er når egget fester seg, og det var nok antakelig det lege/jordmor også trodde du mente...
Tro hva du vil. E veit ka e kjente. :rolleyes:

Tro hva du vil. E veit ka e kjente. :rolleyes:

Det er nok ikke jeg som tror her. ;) Hvis du kjente noe så var det relatert til at egget festet seg, eller evt. da egget løsnet. Beklager hvis du syns jeg er frekk nå, men det er helt umulig å kjenne at de to cellene smelter sammen.

jeg husker da jeg var gravid, så visste jeg det. Jeg bare visste det. eneste gravidtegn jeg hadde var "rar tom følelse i magen"
så jeg ventet til dagen før mens og testet, var ikke vits, for jeg visste jo allerede :P

Når skal du teste da?

Tusentakk alle sammen ❤️ godt å få så mye støtte sv dere, er ny her så har ikke opplevd dette før, har en gutt på 3 år, men da brukte jeg bare uke til uke her inne og så på den :-)

eg hadde symptomer en uke før forventa mens på mine gutter
.. kjenner også på kroppen når "egga klekkes"

Eg kjente en sånn stiv og øm følelse i magen (som etter sit-ups)
+ at smaksløkene var forsterka

Nå er jeg spent her, gikk på do nettopp, fortsatt mye mens murringer, og nå var det litt lyserosa slim på papiret? Er det mensen som kommer tidligere eller kan det være noe annet? :-) :-o

Har glemt å skrive at jeg normalt har mensen den 15. Hver måned, var sist måne jeg fikk den 11. For første gang, så hvis denne blødningen ikke blir spesielt stor, kan dette da være festeblødning? Bobler skikkelig neders i magen, rett over skambenet :-)

Har glemt å skrive at jeg normalt har mensen den 15. Hver måned, var sist måne jeg fikk den 11. For første gang, så hvis denne blødningen ikke blir spesielt stor, kan dette da være festeblødning? Bobler skikkelig neders i magen, rett over skambenet :-)
Er veldig spennendes. Ja det kan vel være festeblødning også :)

Back
Topp