Er så luren på om jeg er gravid!

MammaPe

Blir kjent med forumet
Har gått helt siden eggløsning(hvertfall det tidspunktet jeg tror jeg har den) og følt murringer i magen, er skikkelig kvalm og har masse luft i magen, i tillegg så griner jeg av alt for tiden... Går det ann å føle dette så tidlig? Eller er det bare innbilninger? Er like gale hver dag og har hatt det sånn som dette i over en uke, er 5 dager til mensen.. Andre som har opplevd det samme og vært gravid? Og når kan jeg ta en test?:)

Jeg tok test 2 dager etter at mensen ikke kom, og den var positiv, jeg var sånn jeg også, grein av alt og ingenting :P lykke til

Du kan teste nå, den kan slå ut så tidlig. Jeg testet positivt 5 dager før jeg skulle ha mensen :-) MEN det trenger ikke bety at du ikke er gravid hvis den er negativ, da ville jeg testet igjen om 2-3 dager :-) Spennende, lykke til!

Jeg slet med tretthet, sår hals, ømme pupper og hormoner helt fra to dager etter eggløsning.... Var gravid!! :D men fikk ikke positiv test før dagen etter mensen skulle kommer da.

Følte veldig på murringer i livmoren selv. Kjentes helt annerledes ut enn noe jeg har kjent tidligere. Tok et par tester tidlig, men de var negative. Sa til sambo at det var veldig frustrerende for var helt sikker på at jeg måtte være gravid (uplanlagt). Tok en test igjen dagen før jeg skulle få mensen og da ble den positiv :)

Så gøy å høre! :-) Da tar jeg en test i morgen. Er den negativ så tar jeg en ny igjen hvis mensen ikke kommer :-) men er så utrolig vanskelig å vente... Har vært så gale at i dag begynte jeg å grine fordi jeg "kvelte" bilen og sa til samboeren min at jeg aldri klarte noe, mens tårene trillet, og kvalmen gir seg heller ikke, brekker meg før jeg skal spise, men blir helt fin med en gang jeg har spist, og sposer mye :-o skjønner ingenting hvis det ikke blir positiv test i løpet av de neste dagene :-)

Så spennende da! Dette må jeg følge med på!

Lykke til :-)

Spennende å høre hva testen sier da :-)

Spennende. Lykke til. Hold oss oppdatert :)

Sent from my iPhone using BV Forum

E fikk symptomer fra dag 1. Da egg og sæd smelta sammen. Kjente når det skjedde.
Testa meg 4-5 daga før forventa mens, da e skulle på en fest og ville vite om e kunne drikke alkohol eller la være.
Den va positiv før e omtrent va ferdi å tisse på pinnen.
Tok en ny dagen etter og den lyste gravid fra første dråpe urin kom på den.

Nå er jeg spent :)

E fikk symptomer fra dag 1. Da egg og sæd smelta sammen. Kjente når det skjedde.
Testa meg 4-5 daga før forventa mens, da e skulle på en fest og ville vite om e kunne drikke alkohol eller la være.
Den va positiv før e omtrent va ferdi å tisse på pinnen.
Tok en ny dagen etter og den lyste gravid fra første dråpe urin kom på den.
Du kan jo ikke kjenne at egg og sædcellen smelter sammen... Fra det befruktede egget har festet seg i kroppen kan man kjenne symptomer, men det skjer først flere dager etter at egget har blitt befruktet.

Skal teste nå snart, hadde ikke tester hjemme når jeg våkna så måtte kjøpe nye, så blir ikke helt det riktige når jeg ikke bruker morgen urinen :-) men skal skrive her med en gang testen er tatt :-)

Skal teste nå snart, hadde ikke tester hjemme når jeg våkna så måtte kjøpe nye, så blir ikke helt det riktige når jeg ikke bruker morgen urinen :) men skal skrive her med en gang testen er tatt :)
Lykke til!

Du kan jo ikke kjenne at egg og sædcellen smelter sammen... Fra det befruktede egget har festet seg i kroppen kan man kjenne symptomer, men det skjer først flere dager etter at egget har blitt befruktet.

Jo, e kjente det! E e hypersensitiv så kjenner sånne ting. Lege og jordmødre har hørt om flere som har opplevd det, så de sa at det va fullt mulig å kjenne det.

Back
Topp