Er så lei....

An.

Betatt av forumet
av naboen under oss som røyker som en skorstein! Kan nesten ikke åpne et vindu pga røyken som siver rett inn i leiligheten! I fineværet hadde det vært kjekt å kose seg på verandaen i ny og ne men når kjerringa fyrer opp en røyk hver 15. min hele dagen er det vanskelig. At jeg smeller igjen verandadør og vinduer er iallefall et hint hun ikke tar, eller vil ta. Lunta mi er nok kortere enn vanlig og har ikke lyst å starte krangel... Noen som opplever lignende problem, og hvordan løser dere det?

Uff for en kinkig situasjon :( har du prøvd å fortelle henne det? Man kan vel ikke nekte henne å røyke heller, men det er ikke sikkert hun er klar over at det plager dere? At røyken kommer opp til dere. Jeg hadde satt pris på å få beskjed at røykingen min var til ubehag for naboen. Så kunne jeg røyke et annet sted :)

• Liker
Reactions: An.
Prat med henne :) kanskje hun forstår situasjonen. Kan hun ikke gå ut en annen plass å røyke?

• Liker
Du har vel ikke så mye du skulle sagt på at hun røyker i sin egen leilighet, men du kan jo prøve å høflig forklare deres situasjon og at røyken siver opp til dere :)

• Liker
Du har vel ikke så mye du skulle sagt på at hun røyker i sin egen leilighet, men du kan jo prøve å høflig forklare deres situasjon og at røyken siver opp til dere :)

Samme tenker jeg..men hun må jo få lov til å røyke på sin egen veranda:p

• Liker
Burde sikkert snakka med henne. Men synes det er et vanskelig tema å ta opp! Siden jeg vet hun har rett til å sitte der. Og at hun sikkert ikke klarer å la vær uansett. Jeg får heller flytte :homework

Du har nok egentlig rett til å be henne om å ikke røyke slik at det kommer opp til dere. Vet flere som har hatt lignede problem, og da har den som røyker fått beskjed om å røyke ett annet sted, når de bor i blokk og slikt.

Vi bor i en firemannsbolig, og her har ikke de som bor under oss lov til å grille på terassen, fordi da kommer røyken opp til oss. Er jo og med tanke på helsen.

Men forstår det er vanskelig å ta det opp med noen!

• Liker
Back
Topp