Er så lei...

Huff, ikke koselig å ha det slik
Håper ting ordner seg og at det går opp et lys hos mannen din.
Husk det beste for barna er når foreldrene har det bra, så ikke ha dårlig samvitighet.
Sender deg en stor klem.

Ble litt inspirert av actrine så jeg måtte rote litt i arkivet og fant denne [8D]
jammen godt enkelte ting forandrer seg for slik er det ikke nå lenger[:D]

ORIGINAL: Tixxxy

Som endeligguttemamma skrev i sin tråd så sliter jeg og med ett mannfolk som jobber for mye og ikke prioriterer meg og ungene i det hele tatt.

Jeg går her hjemme å holder styr på huset, Liam og sønnen hans fra tidligere forhold. Og han bare jobber og går ut med kompiser. Jeg sitter her alene stort sett alltid.

Og i tillegg til dette så i det siste så har gubben vært så kald og kranglete. Jeg skjønner ingenting. Føler hele forholdet rakner.[:(][:(] Skjønner absolutt ingenting. Jeg har følt at vi har hatt det veldig bra sammen i det siste på alle måter men så plutselig så bikker det over for gubben. Er mye vi har slitt med lenge, orker ikke å fortelle alt. Nå har det gått så langt at jeg satt å såg etter leilighet til meg og liam i dag.[&o] Vi kranget heftig i helgen og liam og jeg overnattet hos foreldrene mine natt til søndag. Men i dag så var det på an igjen med samme drittet på mld. Så visst gubben går ut på fredag så flytter jeg ut. Jeg har såå dårlig samvittighet ovenfor liam. Vil ikke at han skal vokse opp uten mamma og pappa i samme hus[:(]

I dag så skulle egentlig gubben være ferdig på jobb 15 men kom ikke før 19. Så siger han ned på sofaen og holder på å sovne. Så spør jeg han pent om han ikke kan gå inn i sengen visst han skal sove for jeg ville ikke gå her å liste meg. Så svarte han ikke og jeg gikk på kjøkkenet og tømte oppvaksemaskinen og varmet melk til liam.  Så spør gubben surt  hva i alle dager jeg holder på med der inne. Jeg svarer at jeg rydder .(skuffene og skapene på kjøkkenet bråker veldig inn i stuen). Liam ligger på gulvet i stuen og griner OG HVA GJØR GUBBEN? tok han Liam??? NEIDA... han reiser seg og går inn i sengen og der ligger han enda...[:@][:@][:@]

Jeg er såå lei...[:(][&o]

Uff ble langt, rotete og kjedelig dette men jeg må bare få det ut!!!!

Ikke quote.

Det er jeg glad for å høre!! [:D] Greit at det går litt opp og ned innimellom, så lenge det går mest opp... 

Back
Topp