er så lei samboer!!

fjøsnisse

Glad i forumet
Jeg er hjemme helg etter helg mens han er ute på byen, klokka nærmer seg halv 6 og han er fortsatt ikke hjemme!!Har sendt meldinger og ringt men han svarer ikke, og nå er telefonen skrudd av!!!Blir så forbanna er ikke første gangen det skjer!!blir så sint å lei meg![:(]

Fortelle han hvordan du har det, og hvis han ikke respekterer at dere er ett par og at han må ta hensyn til dine ønsker også, og ikke bare følge sine egne impulser, så vil dette ikke være holdbart for deg i lengden. [&:]

For du finner deg vel ikke i hva som helst? [:)][;)]

Lykke til![:)]

vet hvordan det føles!
håper du slipper å oppleve dette mer!
vet ikke hva annet jeg skal si enn at jeg syns virkelig synd på deg[&o]

ORIGINAL: geena_88

Jeg er hjemme helg etter helg mens han er ute på byen, klokka nærmer seg halv 6 og han er fortsatt ikke hjemme!!Har sendt meldinger og ringt men han svarer ikke, og nå er telefonen skrudd av!!!Blir så forbanna er ikke første gangen det skjer!!blir så sint å lei meg![:(]

Vet du, jeg forstår deg så godt. Har heldigvis en flott mann på det området, er svært skjeldent på byen, men i sommer var han i Oslo en tur med jobben og da gikk han tom for strøm. Jeg lå våken hele natten og var livredd for at noe hadde skjedd med han[&o]. Han var nå rimelig full og hadde ikke oppdaget dette før de skulle ta nattbussen hjem, men da han oppdaget det lånte han heldigvis tlf til kollegaen hans og sendte meg en mld. Var ingen hyggelig mld han fikk tilbake men det er jo en annen sak.... Tror ikke han gjør den feilen en gang til for å si det sånn[;)].

Men føler virkelig med deg, hadde blitt sprø hvis dette var noe som gjentok seg gang på gang. Snakk med han og forklar at for deg er det viktig å kunne få tak i han.

ORIGINAL: guttemom

Vet du, jeg forstår deg så godt. Har heldigvis en flott mann på det området, er svært skjeldent på byen, men i sommer var han i Oslo en tur med jobben og da gikk han tom for strøm. Jeg lå våken hele natten og var livredd for at noe hadde skjedd med han[&o]. Han var nå rimelig full og hadde ikke oppdaget dette før de skulle ta nattbussen hjem, men da han oppdaget det lånte han heldigvis tlf til kollegaen hans og sendte meg en mld. Var ingen hyggelig mld han fikk tilbake men det er jo en annen sak.... Tror ikke han gjør den feilen en gang til for å si det sånn[;)].

Men føler virkelig med deg, hadde blitt sprø hvis dette var noe som gjentok seg gang på gang. Snakk med han og forklar at for deg er det viktig å kunne få tak i han.

Syns han hørtes ut som en super mann jeg, som sa ifra med en gang han fant ut at mobilen hadde gått tom for strøm? Også gir du han en overhøvling når han gjør det eneste rette? [8|]

trodde jeg var alene om å oppleve dette!!! herregudså godt å vite at det er flere av oss.... det er det mest jævlige man kan oppleve.har snakket å fortalt han hva jeg mener og har gjort det i flere år(?)men det skjer av og til... hva dem tenker med hvet ikke jeg!!! hadde vi ikke sittet med leiligheten sammen så hadde jeg forlatt han tror jeg... nå prøver vi igjen for ørtende gang.håper det ordner seg...men det er lettere å be om tilgivelse enn tillatelse!

Synd å høre at d e fleire enn meg som har d sånn. Veit absolutt kordan d e, føle at han ikje vise meg nåkka respekt når han fer ut på byen. Han går på skole mens eg jobbe. å d føles som d einaste han gjør når han ikje e på skoln e at han e på byen. D e grusomt å vette at han e ute på byen kjempe ofte, mens eg skal sette heime eller på jobb. Han vise veldi lite at han bryr seg om meg/beibien.. blir frustrert. Har prøvd å tatt d opp m han fleire ganga og då vare d ei lita stund så e han rett telbake på fylla, konstant! huff.

har heldigvis ikke dette problemet nå.men hadde det før. jeg aksepterer ikke slikt. slikt kan han gjøre om man er singel. ikke når man har dame å barn. spesielt ikke være ute til langt på natt. 

ORIGINAL: TonjeJenta

ORIGINAL: guttemom

Syns han hørtes ut som en super mann jeg, som sa ifra med en gang han fant ut at mobilen hadde gått tom for strøm? Også gir du han en overhøvling når han gjør det eneste rette? [8|]

Det hadde vel kanskje noe med redselen å gjøre da vet du..[8|]  Men ja, jeg føler meg kjempe heldig jeg, han er en super mann[:)]

Det må være lov å ta seg en skikkelig guttefest et par tre ganger i året, og telefonen kan jo gå fri for strøm av og til... men begge deler hver helg høres ikke bra ut.

Du får vurdere hva som er positivt og hva som er negativt i forholdet. Hvis det er mer negativt enn positivt så kunne du hatt det bedre alene, og kanskje enda bedre sammen med en annen... Da sier du bare ifra om det, og stiller krav! Husk å vær positiv! Her er et forslag: Du er veeeldig god i senga, og kjeeempeflink å mekke bil, men hvis ikke du vil være sammen med meg i helgene så flytter jeg fra deg. Heretter blir det maks to rølpekvelder i måneden, og de skal avtales på forhånd! Hvis telefonen går fri for strøm så koster det gulvvask, vask av do og 20 minutter fotmassasje til meg!

Vi mannfolk er litt primitive, og liker ting som ikke kan misforstås. Klare beskjeder og konsekvente regler er bra for oss, akkurat som når du skal dressere en hund. Vi hater å få kjeft uten saklig begrunnelse, og liker ikke tja og kanskje. Hvor lenge er en stund? Hvor mye er passelig? ...og hvorfor må vi skjønne ting som ingen har sagt til oss? JA, NEI og ikke ett minutt senere enn halv fire. Det funker!!!

ORIGINAL: Snekkern

Det må være lov å ta seg en skikkelig guttefest et par tre ganger i året, og telefonen kan jo gå fri for strøm av og til... men begge deler hver helg høres ikke bra ut.

Du får vurdere hva som er positivt og hva som er negativt i forholdet. Hvis det er mer negativt enn positivt så kunne du hatt det bedre alene, og kanskje enda bedre sammen med en annen... Da sier du bare ifra om det, og stiller krav! Husk å vær positiv! Her er et forslag: Du er veeeldig god i senga, og kjeeempeflink å mekke bil, men hvis ikke du vil være sammen med meg i helgene så flytter jeg fra deg. Heretter blir det maks to rølpekvelder i måneden, og de skal avtales på forhånd! Hvis telefonen går fri for strøm så koster det gulvvask, vask av do og 20 minutter fotmassasje til meg!

Vi mannfolk er litt primitive, og liker ting som ikke kan misforstås. Klare beskjeder og konsekvente regler er bra for oss, akkurat som når du skal dressere en hund. Vi hater å få kjeft uten saklig begrunnelse, og liker ikke tja og kanskje. Hvor lenge er en stund? Hvor mye er passelig? ...og hvorfor må vi skjønne ting som ingen har sagt til oss? JA, NEI og ikke ett minutt senere enn halv fire. Det funker!!!

[:D], herlig skrevet[:D][:D]. Tror faktisk det ligger en del i det du skriver.

fortell hvordan du føler det og ikke godta det! man skal respektere hverandre i et forhold, og det han gjør tilsvarer ikke mye respekt 

Han prøvde å snnike seg ubemerked inn 8 på morningen, sa han hadde drukket for mye å blitt dårlig så han måtte overnatte hos kompisen [:@][:@][:'(]

ORIGINAL: Habib Galbi

skjønner deg godt! Hadde selv blitt forbanna på han om han ikke tok tlf. Og for å være ærlig så hadde han egentlig ikke fått lov å gå ut når jeg bare var hjemme!

sign!![;)]

Han prøvde å snnike seg ubemerked inn 8 på morningen, sa han hadde drukket for mye å blitt dårlig så han måtte overnatte hos kompisen [:@][:@][:'(]

Jeg kan ikke for det, men jeg syns det høres veldig rart ut! Hvis jeg hadde blitt så dårlig at jeg ikke hadde kommet meg hjem, så hadde jeg ikke klart å komme meg opp av senga kl 8 på mårran heller!!!

kjenner meg SÅ igjen!

Var bortreist for ei stund siden i 2 uker...

Første onsdagen, fikk jeg meld at sambo var på trening til halv 11. så ventet til ca halv 12 for å ringe han...
så fikk jeg ikke tak i han.. ringte å ringte minst tuusen ganger... Fikk nesten ikke sove den natten.
Så kl 7 på morgenen får jeg meld av broren hannes, at han var inne i glattcella, hadde havnet i slosskamp [:@]
Kl ti ringer han selv, å sier dette.. Lurte på hvorfor han hadde tlf på? når han var inne på glattcella?
Da fikk jeg til svar, at han hadde viderekoblet tlf til broren...

Onsdagen etter, får jeg meld at han drar ut på byen, eller var ute allerede da.. sammen med broren igjen..
Prøver å ringe han for å si natta å sånnt.. Men ingen svar, sender meld.. ingen svar...
Ringer, ringer og ringer flere ganger.. Ingen svar! Nu ble æ bekymra, ringte broren, nei han hadde ikke sett han på par timer..[:@][:@]  

Fikk tlf dagen etterpå... Han hadde ikke hørt tlf...  mm, sikkert...

Slitsomt me sånne samboere!

ja fant ut at ting er mye bedre uten han, har ``pause`` nå så får vi se hva som skjer etter hvert. Mannfolk kan være noen sikkelige egoister!!!

skjønner deg velgig godt har akkurat det samme pbl. sitter hjemme nesten hver helg alene hjemme. har prøvd å flytte fra han tatt det opp flere ganger sier han skal skjerpe seg men samme igjen, etter noen dager.. er dritt lei slitsomt. skulle flytte ut 1 nov hadde ordnet alt , men så kommer han og overtaler meg ,og jeg ombestemmer meg prøver igjen. jeg gir opp orker ikke mer . denne helgen kom han hjem 5  om natten lørdag og 9 om morgenen søndag og dårlig unskylling han hadde sovnet hos kompisen.. bli deppa har 3  uker til termin. tenker å flytte ut . hadde begynt meg psykolog hjelp har vært der 2 ganger men han snakker positivt når vi er der men samme igjen ,DRITT LEI.. VI DAMER MÅ VÆRE STERKE Å IKKE FINNE OSS I DET, jeg prøver og prøver han var min første jeg var 16  . vi har vært sammen i 8 år . festingen hans har vært en pbl hele tiden.

ORIGINAL: Habib Galbi

skjønner deg godt! Hadde selv blitt forbanna på han om han ikke tok tlf. Og for å være ærlig så hadde han egentlig ikke fått lov å gå ut når jeg bare var hjemme!

Huff det hadde jeg ALDRI orket! Husker samboeren min var på byn (han er ute maks 3 ganger i året) og han hadde blitt så full, også hadde han ikke husnøkler til mormoren min (der vi skulle sove) og jeg var også ute et annet sted. Mobilen hans gikk tom for strøm, og jeg prøvde å få tak i han hundre ganger. Ringte de på jobben, men null svar. Ble så bekymret, til slutt ringte han fra seg selv (hus tlf) og sa han ikke hadde hatt strøm, og ikke nøkler til meg. Han tok taxi hjem til meg samme natta da[:D]

For meg er det uaktuelt med nach etter byen. Vi har snakket om det og laget regler. Greit å være på byn, men når utestedet stenger så er det hjem og kose meg kjæresten sin[;)] Syntes det er utrolig viktig for tilliten

Back
Topp