Er så lei...så lei...

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Av å føle meg syk 24/7...nå har eg hatt det sånn i ca 7uker,å håper det snart gir seg..savner energien,savner å ikke være kvalm,savner å føle meg opplagt! Nå går eg rundt å føler meg dødssyk hele tiden......sorry :mad:men måtte bare få det ut!!!

Føler med deg!!! Har det likens :-( får trøste oss med at det blir bra til slutt :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

De sier mellom 12-14 uker skal man "normalt" bli bedre :) men br er normalt da ;)

Håper det gir seg snart og at du får igjen energien din :)

Termin 17. Januar

Jeg ble "normal" igjen ved 11 uker sist. Nå er jeg 10+4 og føler meg enda småkvalm dagen lang. Trøtt og sliten selv om jeg får i meg alt av nødvendige vitaminer osv.. Begynner også å bli lei! Håper ikke det tar så lang tid før det gir seg, ønsker det samme til deg!!

Ble i bedre form etter uke 9 :-) men nå er trøttheten tilbake :p kvalmen er heldigvis helt borte! Men matlysten mangler, håper den kommer snart, så lei av å ikke få i meg nok mat. :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Vært sikkelig dårlig siden forje torsdag. Men for 2-3 dager siden sa det bare poff!
Nå har jeg bare litt magemurring innemellom. håper det holder seg sånn.

Uke 14+5 og enda like dårlig...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har ekstrem svangerskapskvalme, noe jeg hadde sist også og da ga det seg ikke før i uke 20 :schocked028
Denne gangen har jeg vært mye dårligere enn sist, så håper det betyr at det går fortere over ;)

Helt likt her. Men har blitt litt bedre denne uka og håper det fortsetter slik. Har vært noen jævlige 6-7 uker!!!!

Jente2009,Jente2011 og Baby2015
Termin 09.01.2015

Back
Topp