er så lei meg...

ale82

Elsker forumet
har akkurat kommet hjem fra sykehuset med tobias! har har brukket beinet sitt...det er det verste jeg har vært med på...følte meg så hjelpesløs,kunne ikke gjøre noen ting som helst for å få vekk smerten..det var helt grusomt!!! en fødsel er ingenting i forhold... har så vondt inni meg nå,har grenet sammen med han,uff det var rett og slett helt jævlig å se sitt barn med så store smerter...[:(][:(] 
I halv 8 tiden sto han og hoppa inne i stua og vi hadde det kjempe moro,men plutselig så jeg at han landet feil med høyre foten hans,så hvordan beinet hans vrengte seg på en måte og han satte i ett hyl, tok han opp og løp inn i bilen og kjørte i full fart på legevakta...
stakkars min lille prins...nå gjelder det bare å gi han masse kos og pleie han så godt vi kan...uff... er så lei meg...[:(]

uffda sender masse trøsteklemmer til begge to, skjønner at du må ha det så vondt akkurat nå[:(]

Auaa.. stakkars gutten din, det hørtes forferdelig vondt ut[:(]!
Stakkars deg også for det må være grusomt å se at barnet har det vondt. Huffameien!!!

Stakkars både deg og gutten.  Det er nesten værre moren i dette tilfellet. Heldigvis så blir barn veldig fort bra igjen når de har brekt noe, du får prøve å trste deg med det... Håper at alt blir bra snart... god bedring til lillegutt [:)]

ORIGINAL: Monicus

Stakkars deg også for det må være grusomt å se at barnet har det vondt. Huffameien!!!

signerer[&:]

Stakkars Tobiasen! Du får dulle litt med ham fremover, og så skal du se at han er oppe og går igjen på en-to-tre..
*gobedringklem*

stooor trøsteklem til deg og Tobias

Uff da. Dakars.

Stor trøsteklem [:)]

ORIGINAL: gira

stooor trøsteklem til deg og Tobias

signerer[:)]

Huff stakkars deg og stakkars lille Tobias! Håper det går bedre med han nå!! Sender en trøsteklem

ORIGINAL: Monicus

Signerer!

Back
Topp