ale82
Elsker forumet
har akkurat kommet hjem fra sykehuset med tobias! har har brukket beinet sitt...det er det verste jeg har vært med på...følte meg så hjelpesløs,kunne ikke gjøre noen ting som helst for å få vekk smerten..det var helt grusomt!!! en fødsel er ingenting i forhold... har så vondt inni meg nå,har grenet sammen med han,uff det var rett og slett helt jævlig å se sitt barn med så store smerter...[:(][:(]
I halv 8 tiden sto han og hoppa inne i stua og vi hadde det kjempe moro,men plutselig så jeg at han landet feil med høyre foten hans,så hvordan beinet hans vrengte seg på en måte og han satte i ett hyl, tok han opp og løp inn i bilen og kjørte i full fart på legevakta...
stakkars min lille prins...nå gjelder det bare å gi han masse kos og pleie han så godt vi kan...uff... er så lei meg...[:(]
I halv 8 tiden sto han og hoppa inne i stua og vi hadde det kjempe moro,men plutselig så jeg at han landet feil med høyre foten hans,så hvordan beinet hans vrengte seg på en måte og han satte i ett hyl, tok han opp og løp inn i bilen og kjørte i full fart på legevakta...
stakkars min lille prins...nå gjelder det bare å gi han masse kos og pleie han så godt vi kan...uff... er så lei meg...[:(]