Er så lei meg

anniie6

Elsker forumet
ååååå.. Pusekatten min er savnet..[:(] Har vært borte i 2 uker i morgen..  SAVNER han sååå mye, og lurer så fælt på hvor han er og hvordan han har det.. håper han har det godt ivertfall, og bare koser seg litt på tur. Off, sitter her på gråten jeg. Han betyr jo SÅ mye for meg,.. lille engelen min!  Har lagt inn annonse i avis nå så håper noen tar kontakt.. Han er jo bare verdens herligste den pusien... *suuukkk* [:(][:(][:(]

Legger  ved noen bilder av gullet mitt jeg (og av broremann)
Pus1                                                                        Pus1 og Pus2

Pus2 og Pus1

(jaa jeg vet.. VELDIG personlige navn på de)[:)]

Å så nydelig, håper han kommer hjem snart.

takk for det.. håper så inderligt jeg og[:(]

Uff, jeg føler med deg. Pusen min var borte i over to uker for 9,5 år siden., men jeg husker følelsen veldig godt enda. Hun kom til rette til slutt da. Håper du finner din pus også...

Håper at han bare er ute på en før-juls tur... Ute på dame-vift [:D][:D][:D] Håper han snart kommer hjem som en ekstra fin julegave til deg .. *klem*

Nåhh, han komme snart tebage!!!  Bare vent å se,tuttå mi :=)

tusen takk jenter, er godt med litt oppmuntring [:)]

Så nydlig pusekatter..

Håper han kommer tilbake snart. Vet hvor trist det er hvis de forsvinner [:(]

Å neeeei!!! [:(] Å fine pusen din!!! Jeg håper virkelig at den kommer til rette igjen snart da! Ja, som en fin førjulspresang!

God varm trøsteklem fra katteelsker Lillepusen

ORIGINAL: Nemi73

Håper at han bare er ute på en før-juls tur... Ute på dame-vift [:D][:D][:D] Håper han snart kommer hjem som en ekstra fin julegave til deg .. *klem*

Sign med kjempestor klem [:)]

Dakkar søs[&:]

E nok ha tjukke samboeren din som har en finger med i spillet der...

Neida, håpe ann komme tilbake snart, e nok bare ute på vift...

Glede du deg te nyttår...?

ORIGINAL: anniie6

(jaa jeg vet.. VELDIG personlige navn på de)[:)]

haha.. våre heter lillepus og storepus[:D][:D]

men de var kjempenydelige de to der [:)]
håper han kommer hjem snart[:)]

ORIGINAL: PappatilMalin

Dakkar søs[&:]

E nok ha tjukke samboeren din som har en finger med i spillet der...

Neida, håpe ann komme tilbake snart, e nok bare ute på vift...

Glede du deg te nyttår...?

spank you bro [:D]'
då skulle eg ha kverka an! men han hadde ikke turt d.. :)
Ja glede meg t nyttår.. HEhehe..DU åg???

Så leit,får håpe han kommer tilbake.[:(]

Er i samme situasjon selv.Vår pus kom hjem i går og var ikke seg selv.Satte seg til og tisse rundt omkring,ikke likt han akkurat.Han gikk ut i går og siden har ingen sett han.Er fryktelig redd for at han aldri kommer tilbake ,fortalte det til smgutta i dag,og Sebastian begynte og gråte.Så jeg håper han kommer tilbake,særlig for guttenes skyld...

Å nei så trist! Håper han kommer tilbake snart...
Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis pusen min hadde blitt borte.
Krysser fingrene for at han dukker opp snart.

Trøsteklem

ORIGINAL: Elvir@

Så leit,får håpe han kommer tilbake.[:(]

Er i samme situasjon selv.Vår pus kom hjem i går og var ikke seg selv.Satte seg til og tisse rundt omkring,ikke likt han akkurat.Han gikk ut i går og siden har ingen sett han.Er fryktelig redd for at han aldri kommer tilbake ,fortalte det til smgutta i dag,og Sebastian begynte og gråte.Så jeg håper han kommer tilbake,særlig for guttenes skyld...

off [:(][:(] stakkar pusen, og ikke minst guttene dine da [:(] Håper han kommer til seg selv og kommer tilbake [:)]

huff.
håper han kommer hjem igjen snart da.
klemmer

Off.,.det er så trist når pusene våres ikke kommer hjem...men en liten trøst; vår katt var borte i 4 mnd, og pluttselig kom han hjem igjen!!! Håper han kommer snart!!
*trøsteklem*

uff så trist[&o] Får håpe han kommer hjem snart, er sikkert bare ute på vift veitdu, kommer nok hjem til matmor snart[;)]

Trøsteklem[:)]

ååå, dere er så supre alle sammen! Tusen takk for trøstende ord [:D]

Back
Topp