Er så lei dette

dolly duck

Elsker forumet
Ja, for jeg begynner å bli litt psykisk sliten av det[&o]

Har jo blødd i svangerskapet fra jeg var 5 uker. Nå går jeg mot 10 uker og blødde litt i går kveld, litt i natt og spotter litt nå. Hadde litt vondt i magen i natt og har kniper litt enda. Men magevondten kan komme av at jeg er ekstremt bekymra. De andre gangene jeg har blødd har jeg vert på UL og alt har vert fint. Skal til legen kvart på to og håper jeg får en UL time.

Ble sendt hjem fra jobb, og beskejd fra legekontoret om å slappe av i dag. hormonell å lei og føler for å gråte litt nå[:(]

*sukk*

Noen som foresten har opplevd det å blø i svangerskapet? Trenger litt positive ord nå kjenner jeg[8|]

Uff. Føler veldig med deg.

Jeg har hatt flere blødninger dette svangerskapet. Hadde først en liten blødning da jeg var ca 6 uker på vei. Den varte i 2 dager. Testet da hcg som var stigende. I uke 9 fikk jeg en større frisk blødning. Fikk komme på ul dagen etter, da viste det et foster med bankende hjerte. Den blødningen fortsatte i ca 3 uker. Men var bare første dagene det var friskt blod. Etter det var det brun utflod/spotting.

Nå sitter jeg her og har bare 5 uker igjen til termin[:)].

Men det er utrolig slitsomt å gå å bekymre seg slik som du gjør nå. Krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte på ul i dag.

ORIGINAL: mortilto

Uff. Føler veldig med deg.

Jeg har hatt flere blødninger dette svangerskapet. Hadde først en liten blødning da jeg var ca 6 uker på vei. Den varte i 2 dager. Testet da hcg som var stigende. I uke 9 fikk jeg en større frisk blødning. Fikk komme på ul dagen etter, da viste det et foster med bankende hjerte. Den blødningen fortsatte i ca 3 uker. Men var bare første dagene det var friskt blod. Etter det var det brun utflod/spotting.

Nå sitter jeg her og har bare 5 uker igjen til termin[:)].

Men det er utrolig slitsomt å gå å bekymre seg slik som du gjør nå. Krysser fingrene for at du får se et bankende hjerte på ul i dag.

takk for en flott splskinnshistorie[:)] Ble rørt til tårer nå[:)] (så hormonene er der hvertfall enda)

ja, det er helt grusomt! Føler jeg maser legen min ned[&o] Men den bekymringen er ikke noe gøy i det hele tatt[&o][:(]

Hei! Jeg blødde på og av fra uke 7-17. Svært slitsomt, men alt gikk bra her. Er nå 30 uker påvei[:D]

Vet du hvorfor du blør?

Jeg blødde fordi jeg hadde/har svært lettblødendes slimhinner. Bare de kom borti meg med de bomullsdottene blødde jeg[&:]

Tror å håper alt går bra med deg også[:)]

ORIGINAL: *Sookie*

Hei! Jeg blødde på og av fra uke 7-17. Svært slitsomt, men alt gikk bra her. Er nå 30 uker påvei[:D]

Vet du hvorfor du blør?

Jeg blødde fordi jeg hadde/har svært lettblødendes slimhinner. Bare de kom borti meg med de bomullsdottene blødde jeg[&:]

Tror å håper alt går bra med deg også[:)]

Vet ikke helt hva blødningene kommer av. Kjenner jeg gruer meg mer og mer[&o]

men letter velig å lese om at det har gått så fantastisk fint med deg [:)] bra at det finnes håp der ute[8|][:)]

Back
Topp