ER så koselig...

Tjukkaaa

Forumet er livet
... når uvanene dukker opp igjen (sarkastisk tone)[>:][8D]

Da står jeg vakt utenfor døren til jenten og går dermed glipp av kampen[>:]

Hun har drevet sånn i 4 dager nå. Enten hyler hun i evigheter og skal alt mulig rart - sokkene har vondt, bleien er vond... u name it - eller så bare lisker hun seg opp til 1.etg og så bryter hun ut i det hyyyyyyyyylet!

Håper virkelig virkelig virkelig på at dette blir over FORT!

Irriterende [>:][>:][>:]

Du må bare være konsekvent, det går nok over til slutt[;)]

Og stillingen er 0-0!! Kan ikke si om noen visse personer spiller bra eller ikke, for jeg ser ikke forskjellen på en dårlig og en god spiller! [8D] Jeg ser bare på rumpene! [8D]

Takk for oppdatering hihi[:D] Den fineste rompen er den jeg er interessert i om spiller bra altså -så du bør kunne se det[8D] hohoh.

Nei altså - jeg har ikke en dråpe med tålmodighet til å dilldalle med hun. Jeg vet hun har det fint! Jeg vet hun skal være kjempe sliten og at hun ikke er tørst eller har noe vondt i sokkene eller bleien eller whatever så jeg er beintøff med hun denne gangen. Og beste måten er jo å bare sitte utenfor døren sånn at hun møter alltid samme scenario hver gang. Får bare håpe at hu nskjønner det fort at det ikek er vits å prøve seg *krysserfingre*

"**** gjør en sterk jobb der* [:D][:D][:D] HIHI! Kommentar fra kommentatorene.............. [8D]

Back
Topp