Er så glad!!!!!

Grete71

Forumet er livet
I natt drakk Vetle nesten en hel flaske med saft, og nå nettopp 200ml med melk! Og så mye drikker han sjelden - bare når han er veldig sulten!!!! Gjett om jeg ble lettet da han bare fortsatte og fortsatte, og ikke stoppet etter 3 slurker....

Juhuuuuuuu!!!! [:D][:D][:D][:D]

så bra!!!!!  da begynner han å bli frisk da!!!!      

Ja det må jo bety det!!?? Hadde fortsatt feber i dag tidlig, men de pleier jo å være litt varmere om morgenen.

ååååååååh jeg er så lettet! Første gang siden tirsdag på dagen at han har drukket skikkelig!

det er jo uansett kjempebra med masse veske når man har feber!!!!!    er ikke så farlig med maten bare de får i seg noe form for veske!!!!
jeg fikk et lite tips fra legen min når martin var syk sist....   hvis jeg heller farris opp til halve flaska også rister ut kullsyra, så blanda det ut med eplemos (den på glassflakse for voksne) så fikk de i seg mye vitaminer og mineraler fra farrisen!!!!!   og sønnen min elsker det[:)]

Så godt å høre da! Godt at han er på bedringens vei.[;)]

Så bra da godt at han endelig får iseg  litt veske.

Det er dèt som har bekymret meg mest, at han ikke ville drikke. Fruktmos og grøt spiste han, men ikke søren om han ville drikke! Kanskje han har vært øm i munnen, stakkar...

Huff da. Er lille Vetle syk mens jeg er borte ?
Håper at han er på bedringens vei nå.
Mange gode klemmer fra meg !!

Ja, han begynte tirsdag kveld med ikke å ville spise eller drikke, og fikk høy feber på onsdag. Slik fortsatte det; feber og ingen matlyst, fikk bare i han noen slurker væske. Så da var det på legevakten i går, fikk antibiotika siden han er litt rød i ørene og har hatt det problemet før.

Men nå virker det som om det kommer seg! Og bæsjer så bare det, så jeg venter på tennene.... [:)]

ORIGINAL: Grete71

Det er dèt som har bekymret meg mest, at han ikke ville drikke. Fruktmos og grøt spiste han, men ikke søren om han ville drikke! Kanskje han har vært øm i munnen, stakkar...

Fruktmos hjelper jo mye mot tørsten, da.. JRjr drikker ikke så mye lenger, men han spiser minst et stort glass om dagen med frukmos, og DET er godt[:D]

Ja hvis han absolutt ikke vil drikke, så har han i hvert fall spist fruktmos... Og det er jo egentlig ikke noen fare så lenge bleia er våt.

Så godt at høre at lille vennen er på bedringens vei!![:D]
Tenker det er i mamma med litt lettere hjerte også nå!![:)]

Back
Topp