Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
for at jeg har en søster som fikk en jente nå i mars. Hun har nå pakket ned en hel bærepose full av klær som vesla har vokst ut av, og skal gi det til meg [:D] Og mer skal det bli... JIPPIIII!!! Takknemlig ja [:)]
ååå så genialt da!![:D]
Har jo inegen jeg, som har fått barn..
Bare et søskenbarn som fikk en jente i desember,,,,jeg vet ikke om jeg får jente da,,,men regner med de skal spare på tøyet til de får flere....men åååå jeg vil også arve klær!! Selv om det er stas med nytt, selvvalgt også da..men det koster penger ja!!
Siden alle er så sikker på at jeg får gutt, så kjøper søstra mi nesten bare klær som kan brukes av gutt og jente [:)] Omtenksom ja. Jeg var også helt sikker på at dette var en gutt, helt til jeg var på ultralyd nå sist fredag... Da så jeg ingen tut, men bare strek. Er rimelig sikker iallefall.. men jo mer jeg tenker på det, jo mer usikker blir jeg på hva jeg så [&:] Men uansett, har jo kjøpt endel klær selv også, men det er som regel i litt større størrelser som 60 og 62. Det jeg får nå er 50 og 56.