Er så glad for å være gravid!!

CasaMilla

Flørter med forumet
Jeg har lyst til å rope det ut, men det har jeg gjort de andre gangene og nå rett før jul opplevde jeg MA i uke 12. Så jeg har liksom bestemt meg for å ikke dele mirakelet nå de første ukene. Når jeg kjenner etter så er det også helt greit å holde det hemmelig Har ringt jordmor i dag og til legen. For må ha henvisning fordi jeg skal bli tettere fulgt opp siden jeg hadde en MA i desember. Jeg er i mye bedre form enn sist gang, så håper det er et godt tegn❣️ hvordan klarer dere å holde på det?
 

Vedlegg

  • 67B51CB6-9C30-491E-A81F-FFD71CEC0689.jpeg
    67B51CB6-9C30-491E-A81F-FFD71CEC0689.jpeg
    9 KB · Visninger: 20
Skjønner veldig godt den følelsen av å bare ville rope det ut og fortelle hele verden!! Kanskje kan det hjelpe litt å bare få sprudle litt sammen med andre i samme situasjon her inne mens du venter? :D Det er iallfall helt fantastisk!! :D
 
Skjønner veldig godt den følelsen av å bare ville rope det ut og fortelle hele verden!! Kanskje kan det hjelpe litt å bare få sprudle litt sammen med andre i samme situasjon her inne mens du venter? :D Det er iallfall helt fantastisk!! :D
Ja helt enig det er det jeg skal gjøre, godt å være her å få tilfredsstilt behovet for å rope ut. JA JEG ER GRAVID
 
Har aldri opplevd sa/ma, men er helt lik. Noen dager vil jeg bare rope det ut, men tenker at vi skal vente til oul, som forrige gang. men gleder meg til å offentliggjøre det
 
Akkurat samme her! Blir spennende å se når vi «må» fortelle det til nærmeste familie. Sist fikk svigers vite det når jeg ble innlagt pga ekstrem svangerskapskvalme. Har ikke lyst det skal bli sånn igjen :p Har aldri opplevd sa/ma, men kjenner jeg er mer redd for det denne gangen enn sist. Generelt mer bekymret nå, hehe. Men krysser fingrene for å holde det helt hemmelig noen uker til, og så gjøre det offentlig for alle etter oul ;)
 
Jeg har veldig lyst til å si det til familien, og blir nok å gjøre det om noen dager. :happy: Tenker at om det skulle gå galt så ønsker jeg at de faktisk er kjent med det.
 
Har også lyst til å rope det ut til hele «verden», men tenker å holde det skjult hvertfall noen uker til. Litt spent på hvor lenge jeg klarer å holde det skjult på jobb, mtp evt kvalme osv.. Har jo et lite forklaringsproblem om man kaster opp på jobb:facepalm: Vi har vært gift i halvannet år og mange som vet at vi har prøvd å få barn (10 mnd), så de fleste er veldig observante, så kan bli veldig vanskelig å holde det skjult helt til uke 12 :joyful:
 
Back
Topp