Er så frustrert!

Nullenusken

Forumet er livet
I starten av november bestilte jeg noe fra USA som jeg trengte så fort som mulig, helst før 1.desember.... Både Ebay, avsender og normal postgang tilsa at den skulle rekke frem i løpet av den måneden....
Jeg har ennå ikke fått noe som helst....
Har snakket med postens kundeservice, og de har lett og søkt, men finner ingenting....
Jeg jobber på postkontor selv, og har brukt alle metoder vi har for å finne den....
Men ingenting går uten sporingsnummeret.....
Jeg har sendt mellom 5 og 10 mailer til avsender hvor jeg hver eneste gang har spurt på en pen måte om ho har sporingsnummeret på pakka....
Hver eneste gang får jeg svaret "Have you recieved it now?" men ikke noe sporingsnummer....
Jeg blir gal! Er det så FORBANNA VANSKELIG å sende meg det nummeret når ho uansett svarer på mailen?!? Arrgh!!!
Antakelig ligger pakka et sted i Oslo, har havnet på feil kontor eller har ikke kommet til landet engang!
Sjekker pakkene på jobb hver dag, så den har hvertfall ikke kommet dit.....
Forbanna selger.... Fortjener ikke alle de skrytestjernene ho har fått på ebay.....

Ehm.... høres litt ut som kanskje hun aldri har sendt det?[&:]

Typisk sann: har du fått den nå da?[:-]

Er det jeg og frykter.....
Men hva gjør jeg videre nå med tanke på paypal osv???
Jeg kan jo ikke bevise noe annet enn at jeg har bestilt og betalt....
Kan ikke bevise at jeg ikke har mottatt noe.....

be om kvittering på at det er sendt? Uten kvittering har ikke selger noen rettigheter hos paypal, slik jeg har forstått det. Så da kan du nok få pengene tilbake.

Ja, får jeg ikke noe nummer som svar mailen jeg sendte i dag, så får jeg bli tøff og kreve kvittering....
Dette tullet gidder jeg ikke mer....
Virker som en koselig dame, men så inkompetent nytter det ikke være når man skal være selger....

Back
Topp