er så forvila :(

Zera

Forumet er livet
Har gått siden forge søndag og vert kvalm og hatt smerter i umderlivet. Forge onsdag havnet jeg på legevakten etter jeg fekk STORE smerter. Den legen mente jeg hadde betendelse i begge eggestokkene. Men kvalmen å smerten har ikke gitt seg. Så i forgårs var jeg med legen igjen og da sa de noe anna eller hu var ikke hellt sikker på hab det kunne være så det ble tatt blod og urin prøver. Men jeg klarer ikke å spise, bare tanken på det får mwg til å brekke meg. Reserve tanken men er snart tom. Og er sefølgelig alene med jentene itillegg og når har minsta blitt syk.. Er så leinå :( Møte bare få tømt meg litt :)

Beklager mye skriveleifer... Skriver fra mob så får ikke med meg de små feilene :)

Hompetitten skrev:
huff, masse god bedring! 
håper du har noen som kan avlaste deg hvertfall noen timer...

Har desverre ikke det, så i morga reiser vi til mamma :)

Så bra du har muligheten til å reise til i morgen da:)
Håper de finner ut hva du feiler så du kan bli fort frisk:)

Hompetitten skrev:
Så bra du har muligheten til å reise til i morgen da:)
Håper de finner ut hva du feiler så du kan bli fort frisk:)

Håper jeg også :) erså fortvilende å gå sånn, føler at jegikke klarer å yte noe for jentene :( Er sykmeldt på andre uka nå så fann ut det var like greit :)

Ja, det verste med å være syk er nesten den dårlige samvittigheten man får for å ikke kunne gi ungene like mye som når man er frisk... Kjenner til den... :)

Back
Topp