er så fortvila

linda88

Glad i forumet
over meg sjølv eg har begynt og legge på meg og veier ekstremt mye fra før det er ikkje noe moro i det heile men har ingen motivasjon eller energi til og trene og ete det eg finne huff må skifte holdning vis detta forsette syns eg synd på kroppen min som må bere detta når denna ungen e ute og ferdi me og amme skal eg under 100 kg og da skal eg prøve slanke pillen for e ganske så høgt over 100 så
 detta e ikkje moro ... bare litt syte innlegg måtte få det ut

Huff! Det er ikke så lett å tenke på vekta nå, vi er slappere og mer sliten enn vanlig og har jammen lyst på noe hele tiden, selv om man er kvalm[8|]
Jeg er ikke overvektig, men kjenner jeg sliter med det samme; Dårlig samvittighet for jeg propper i meg og turene mine blir det dårlig med[X(]

Sender over masse "inspirasjonsstøv"!!!!!!!!!!!!![;)] så skal jeg også prøve å skjerpe meg[:)][:)][:)]

hehe takk trenger mye insprasjon:)

er ikkje noe særlig det der me vekta, er selv ganske stor å kommer til å passe på vekta ekstra godt.. under sist svangerskap fikk eg god oppfølging av jordmor på hvordan eg burde spise sånn at eg skulle ungå for mange kilo + sukkersyken.. så snakk med jordmor eller lege, så kansje noen kan  hjelpe deg..
var nok ikkje noe særlig motivasjon dette...

tenkte eg sku få ta glukosetest også for sist sv va eg i grense land og la på meg bare 11 kg me guten så må nok få fiksa denna vekta før den fyk i været men hjelper og komme i grenseland på sukkersyka også for da må man passe på og spise når man skal og måle seg så målet e og ikkje få det men blir vell som sist..får bare prøve så godt man kan egentli får bruke litt tid på og få motivasjon og komme i gang

jeg sliter med et samme:( legen tok det opp på første svangerskapskontroll med meg og skal følges oppvidere:) er jo greit det men synes ikke det er noe kjekt i det hele tatt:S 

Off, den vekta!! Kanskje vi skal prøve å motivere hverandre her inne, til å spise sunt, tenke på hva barnet vokser på og bevege oss for vår egen del[:)]

Er ikke så flink som jeg burde, men har jo en fra før, så vil prøve alt jeg kan å ikke gå like mye opp denne gangen.. Er heller ikke tynn i utgangspunktet..

Vi må bare gjøre vårt beste og ikke miste motivasjonen helt og gi opp, da blir det hvertfall ille!! Ikke ment som kjeft altså, vil bare gire meg og deg og alle som trenger det opp til å forbli positive! Så skal vi ikke henge oss opp i vekta heller, for litt kommer vi jo til å gå opp uansett hva vi gjør, antakeligvis[:)]

Bare send pm hvis du vil snakke om det eller andre ting når det trykker på!

ORIGINAL: Joker

Huff! Det er ikke så lett å tenke på vekta nå, vi er slappere og mer sliten enn vanlig og har jammen lyst på noe hele tiden, selv om man er kvalm[8|]
Jeg er ikke overvektig, men kjenner jeg sliter med det samme; Dårlig samvittighet for jeg propper i meg og turene mine blir det dårlig med[X(]

Sender over masse "inspirasjonsstøv"!!!!!!!!!!!!![;)] så skal jeg også prøve å skjerpe meg[:)][:)][:)]

signerer her eg[:D]

Den vekta er grusom. Jeg bare eser og eser ut her jeg ligger sykemeldt og ruger. Ser alt bra ut på UL nå den 23 så blir det ut å gå igjen. Nærmer meg stykt tresifret vekt her jeg ligger.

jeg kan være så frimodig å si at jeg er 95 kilo. har gått opp 4 kilo siden jeg ble gravid. og med tanke på at jeg bare er 158cm høy så er det mye. Tok det opp med legen min og han bare lo og sa at jeg måtte regne med å legge på meg hvertfall 15kg...[:(] men tenker ikke så mye på det. hovedsaken for meg er at babyen vokser seg til og har det bra[:)]

ORIGINAL: exene

jeg kan være så frimodig å si at jeg er 95 kilo. har gått opp 4 kilo siden jeg ble gravid. og med tanke på at jeg bare er 158cm høy så er det mye. Tok det opp med legen min og han bare lo og sa at jeg måtte regne med å legge på meg hvertfall 15kg...[:(] men tenker ikke så mye på det. hovedsaken for meg er at babyen vokser seg til og har det bra[:)]

Så rar ting å si, du trenger jo ikke gå opp så mye!! Men kanskje han sa det for at du ikke trenger fortvile selv om du gjør det? Det viktigste er jo uansett som du sier at babyen har det bra, er ikke tiden for veldig slanking dette![:)]

Back
Topp