Så heldig du er!! Skulle inderlig ønske at jeg kunne ha samme jordmor som sist. Hun var bare helt fantastisk tvers i gjennom
Men jeg har dessverre flyttet tilbake til hjemplassen min, så her blir det ei ny jm. Uheldigvis så blir det ikke første møte vårt, da jeg har vært hos henne før med min førstefødte i uke 30. Og det var ikke akkurat noe hyggelig møte. Jeg hadde så vondt i magen og ryggen, kastet opp konstant og fikk ikke sove pga smertene. Hun tok meg ikke på alvor i det hele tatt, og gav innrykk av at jeg tok opp hennes tid og var til bry. Hun sa også at det var helt normalt å ha vondt i magen. Forstår jo at jeg "ikke tilhørte" henne, men jordmor er jordmor. Det er hennes jobb å ta vare på gravide. Hun henviste meg ikke videre heller. Senere den dagen ble jeg innlagt på sykehuset med UVI, nyrebekkenbetennelse, skyhøy CRP og dehydrering. Utrolig kjip opplevelse. Heldigvis så fikk jeg morfindrypp..så husker ikke så mye fra de dagene...Men nå gruer jeg meg veldig til å kontakte henne, den episoden ligger i bakhodet.